Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 524 ggr
MSkalleberg
0

Hyllplanet har pajat. Help..?

Hej!

Jag vet inte vad som har hänt men ena pluggen som man snurrar in i hyllplanet för att det ska hålla sig uppe har fastnat, eller ja, det går att snurra hur mycket man vill åt höger där det egentligen ska fastna och nu går det även att snurra hur mycket som helst åt vänster - hållet man snurrar åt för att pluggen ska lossna, vilket den inte gör. Och jag får inte loss skiten från själva hyllplanet vilket gör att hyllplanet sitter fast i buren och ja, jag måste städa hyllplanet och jag vill gärna få loss det så att jag iallafall kan ta bort den trasiga pluggen till senare.

Någon som har varit med om detta och vet hur man får loss snurrgrejen?

Det är btw detta hyllplan jag snackar om:

Crapsurraren
1

mina är likadana. så du får trycka hyllplanet mot gallret så hårt du kan medans någon annan "drar" och snurrar själva pluggen. Jag fick ta hjälp av sambon :P

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

MSkalleberg
0

#1 Jag ska be pappa om hjälp lite senare. Tack så mycket!

Crapsurraren
0

#2 nemas problemas :) Hoppas det går bra!

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

MSkalleberg
0

#3 Ja, det hoppas jag också. Får annars ta till med riktigt våld, haha. ^^

Sorkland
0

När mina blir så brukar jag tynga ner i framkant och sedan snurra… ibland måste man tynga ganska mycke.

Zakaraa
0

Om man skruvar för hårt så går de sönder väldigt fort, man får ta det varsamt, det är trots allt plast
Jag har fått slänga en massa skruvar och hållare pga det, använder Stripes/buntband ist när jag sätter upp hyllorna

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

MSkalleberg
0

#6 Jo, jag märkte det. Får ta det lugnt med de andra men vill just nu bara få loss den trasiga.

Får titta på buntband eller någonting annat till framtiden.

GeishaoChick
0

Hände mig en gång med två pluggar. Var tvungen att använda våld…

Zakaraa
0

#7 När det hände mig så tog jag en avbitartång och rev sönder hållaren, det var enda sättet för mig :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

MSkalleberg
0

Jag ska försöka bända upp gallret och se om det går att pilla igenom pluggen eller om jag får göra som #9 och knippsa av den för den vill verkligen inte lossna.