Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1145 ggr
Magda
1

Välkommen hem Malli!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har söta rextjejjen Malli flyttat in till mig!

Tack så mkt Breathplay som åkte hela vägen och lämnade henne åt mig Kyss

Magda
1

puss puss

Magda
1

de har det riktigt mysigt

Magda
1

Malli blev nog lite förvånad att konfronteras med det här gänget

Magda
1

hon har varit uppe hos mig en liten sväng men är hellre hos kompisarna just nu Kyss

Fawo
0

Så söta :)

// Fawo (;

mikeiko
0

Aw fina!

Breathplay
0

Så kul att se lite bilder på henne! Hon stortrivs säkert med dina tjejer (:

Isabella Ekelund

Magda
0

Malli tycker att skrikande barn är ÄCKLIGT *s*

men nu vågar hon äntligen sitta kvar på röret istället för att gömma sig när nyföding & bus 3 åring skriker och håller på..

så hon vänjer sig rätt snabbt Kyss

hon älskar verkligen sina nya polare iaf! ligger i mitten av en stor roanhög just nu *s*

Breathplay
0

Haha jo, det kan jag förstå. Hon är ganska ljudkänslig hon avskydde min skällande vovve också så.

Skönt att höra, hon tycker säkert det är mysigt med kompisar igen (:

Isabella Ekelund

Magda
0

det går bättre och bättre med Malli, nu kommer hon fram själv i buren och gosar, hon blir nyfiken när  de andra 4 tjejjerna står och pussar på mig.. hon blir inte rädd när barnen skriker heller, hundens skällande är fortfarande inte roligt, men det tycker inte jag heller :P

Breathplay
0

Haha, nej vem tycker det är roligt med skällande hundar d:

Vad skönt att höra att det fortsätter att gå bra! Hoppas du kanske kan lägga upp fler bilder när du har tid och lust (: Är alltid så roligt att se! Speciellt nu när hon fårr så många nya kompisar (:

Isabella Ekelund

Magda
1

nu har hon äntligen börjat lita på mig så pass att hon själv hoppar upp på mig när hon vill ur buren, så då tyckte jag att det var läge att fota henne lite Kyss

Magda
1

bustös

Magda
1

hon har en så häftig färg tycker jag… hon ska väl vara en rostad svart Breathplay? men hon ser inte riktigt ut som en alltid tycker jag, utan mer gråsvart och har rubinögon i vissa ljus, men de kanske kan bli så när de rostar..

Magda
1

..

Magda
1

Kyss

Magda
1

hon är verkligen en speciell råtta..

Calypso & Nike
0

Sötisen. Om bara mina kunde göra likadant som dina gör på #2.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

mikeiko
0

Söööt!

Breathplay
0

#14 Jag vet faktiskt inte riktig vilken färg hon är, hon skiftar ju som sagt ganska mycket.

Underbart att se bilder på henne som vanligt, låter som hon har fått det riktigt bra hos dig! (:

Isabella Ekelund

Magda
0

nu är hon lika mkt framme vid burluckan som de andra små tjejjerna! men hon vill inte att jag lyfter henne, hon blir rädd och springer iväg, men får hon själv gå upp så går det fint! men sitta still kan hon inte Skrattande

Breathplay
0

#21 Va bra att hon är det! Konstigt, jag brukade få lyfta henne hur mycket jag ville men hon tyckte det var läskigt att klättra upp själv, fick oftast muta henne d: Men jättekul att hon klättrar upp frivilligt till dig! (:

Isabella Ekelund

Karmatarerskanise
0

Vad fin hon är Glad

Magda
0

#22 jag kan lyfta henne, men det märks på henne att hon inte vill, så då får hon hellre komma själv Skrattande när hon är utanför buren så är hon helvild *s* rallyråtta!

Magda
2

oj vad längesen jag skrev här! Mally gumman börjar iallafall bli gammal.. hon har länge varit en riktigt stor och en aningens för tjock dam, men nu har hon börjat gå ner i vikt och se gammal och lite småskruttig ut i kroppen. klättrar inte riktigt lika bra som förr men är pigg och glad ännu som tur är! jag hoppas verkligen att hon kan vara frisk och hänga med länge ännu Kyss