tre honor söker hem
Har 3 små honor till salu. Födda 15 januari 2012 och super sociala, väldigt frammåt och underbart temprament. Dom är: Silver black eubk, Agouti husky roan & Champagne eubk. Alla tre är även dumbobärare!
Jag säljer dom pga utveckling av allergi, köpte dom av en kompis som även är uppfödare, dom är från en frisk kull 12/12. (ej reg i SRS)
Pappan heter Chuck (Amber husky roan dumbo), han är född 14mars 2011 - vägde 550g.
Mamman heter Alice (Silver black eubk), hon är född 21 maj 2011 - vägde 245g vid parning.
Säljer dom för 500kr, men hem är viktigare än priset. Så vi pratas vid och löser det dära senare!
Jag bor i Hörnefors en liten by 3 mil utanför Umeå. Om du är intresserad eller vill ha mer information ring 0705363118 eller maila: isaerikssson@hotmail.com
Här finns lite mer information om kullen: http://rattor.ifokus.se/discussions/4f12c4ffd3b4fd2641007248-mina-bebisbilder
ej låst annons

Varför kan du inte bo närmare Göteborg? Aaah svit va söta :c
Undrar mer varför du inte bor i blekinge. hade så gärna tagit hand om de små sötnosarna <3
Hej,jag söker råttor. Helst hanar men är det sociala snälla så funkar det med honor. Bor väldigt nära Umeå,är väldigt ofta i umeå/ibland hörnefors. Mejla mig! sofie.eriksson96@hotmail.com
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
*puff*
Har du pratat med uppfödaren om hon kna ta tillbaka dom? 
// Lise
When nothing goes right, go left!