Agouti pojkarna
Efter lång väntan har jag äntligen fått hem mina små vackra agoutipojkar :D
Efter att ha sprungit runt och utforskat sängen och deras nya bur så ligger dem nu utmattade i hängmattan <3
Inte kommit på namn till dem än.
Men killen som är längst fram ska vara chocolate agouti och såklart rexad, en ganska liten pojke som är otroligt lugn och avslappnad och hittade sig tillrätta direkt men hans största passion verkar vara maten ;)
Sen en vanlig slät agouti som inte syns så tydligt på bilden, han är större än sin bror och mycket mer hyper. Ska vara på alla ställen på en och samma gång ;)
Förhoppningsvis många fler bilder och äventyr de två kommande åren och ville bara skapa en egen liten tråd för mina nya bebisar :D
Så söta! jag gillar verkligen färgen Agouti! :D
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Sötnosar! Vart kommer dom ifrån? 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#1 Ja har verkligen fått upp ögonen för den färgen den senaste tiden :D sen tyckte jag det var kul att min rexade pojke är choklad så han är lite varmare i färgen ^^
#2 Härifrån! Min fina Darkstars Demonica var på utflykt i landet och kom hem med 14 fantastiska bebisar, dock hittade hon sig själv en lämplig partner under turneén och fick aldrig dejta den tilltänkte.
Kul att se en tråd om dem :)
#4 Kände mig bara tvungen att dela med mig av dess gosepojkar haha :D Känns redans som jag alltid haft dem här ^^
Blev lite nytt till buren då mamma min (som så stolt nämnt sig själv till "mormor" ;)) ville ge en inflyttningspresent :) så blev en utbyggnad och ett fint litet hus :)
Sen att få bilder är ju inte det enklaste men ibland får man till någon ;)
vilka sötnosar!
lycka till med dem!
Åh!! Riktigt svag för agouti!!! Såååå söööta :P
Tog en stund men tror jag hittat namn till småkorvarna ;) Så om jag inte ändrar mig kommer rex killen heta Whiskey och släta pöjken Wicked ;)
Två bilder tagna för några minuter sen med instagram ^^ är så otroligt kär i mina pojkar, dem är nog mer utanför buren än innanför nu och Wicked är en lite troublemaker när det kommer till att utforska allt och sno allt ;) Whiskey är fortfarande så otroligt lugn och fin och det bästa som finns är när jag har min feta halsduk på mig så han får krypa in och somna där <3
Måste bara köpa en våg så jag vet hur dem växer!

Åh va skoj att se bilder på dom. Har brorsan skruvkork (korkskruv?) här hemma
#13 vad kul :D om jag minns rätt är detta ölburk och äppelskrutt ;D
#5Gillar din mamma! Augoti är verkligen en fin färg.
Så fina de är! 
#15 var hon som övertalade mig att vi skulle skaffa råttor när jag var liten ^^ hon e bra avundsjuk nu så hon passar på att skämma bort mina små :* mamma är bäst :D #16 tack :D