[OT] HAHA.haha..ha ..? jag är död
Hejsan allesammans. ledsen att jag har varit som bortsprängd från jordens yta.
Sedan lite innan påsklovet har jag suttit med universitets konstprover och arbetat arslet av mig, och jag fick lära mig en HEL del saker.
1 - Lyssna inte på SYOn för mycket
2 - var inte uppe 30+ timmar med konstant arbetande
3 - mat är viktigt, glöm inte det
4 - Fast du tror du mår bra, gå inte ut på stan.
Jag hade pratat massor med SYOn för jag tyckte att mina studier på universitetet betydde massor och jag ville VERKLIGEN komma in, skulle söka till attributmakeri och spelgrafik. Men sista kompletteringsdag upptäckte jag var inte juni… det datumet var för betyg inlämning osv. Så jag arbetade rumpan av mig för att hinna, var uppe i över 30 timmar ett varv med energidryck och satt och målade, sydde, skulpterade och vette gudarna allt. Började få grymt ont ihandlederna av detta samt mycket dåligt minne. Så jag började glömma äta -_-
Sedan ringde jag på torsdagen och frågade om jag kunde få förlängt och det gick bra, måndag kl 2. så jag tog en halverst vilodag sedan och sov som en gris. Sedan då jag vaknade på fredagen gick jag till stan för att köpa material… smart av mig, första jag gör är att nästan springa under en bil utanför lägenheten. Sedan försökte jag trevande hitta ett tyg på affären som skulle passa till det jag skulle göra. Då började jag känna mig konstig, som om jag var hög :P men skakade på huvudet och skyndade mig till stan för att köpa lera. kort så blev jag sämre och sämre, jag fick skakningar och svimnings känningar. Efter köpt allt och fått en del blickar så satte jag mig på en bänk och ringde pojkvännen ' Du… jag tror jag håller på svimma D:'. Vilket blev att han bad mig gå och äta vid Max, sedan kom han dit då han blev orolig. Yum, jag är så smart. Max personalen höll på få ångest då jag bad dem ge mig dryck snabbt så jag inte skulle tuppa ( då efter att stått i kön med människor som inte skulle beställa… utan bara vara i vägen *sura* )
Sedan så blev det lite mer vila, och mer arbete. gjorde en till 30+ timmar för att hinna söndag till måndag. vid tolv då jag var inne på det allra sista med mina krafter kommer sotgubbar… och lever jävel och är ivägen. jag trodde jag skulle skjuta laser på dem medan jag skrev kompletterande information om det jag gjort.
sedan kommer jag till universitetet… hittar ingenstans… blir mer desperat, lyckas finna nån att hjälpa mig och sist hamnar jag rätt. Där kvinnan som är där säger ' Nämen oj VEM har sagt att det ska vara inne innan 2? du har ju till 24 på dig!' jag började bara gråta, och så snäll och go hon var så hjälpte hon mig att fixa resterande saker så att det var ordnat. sedan gick jag hem och har nu sovit… 14+ timmar
Förhoppningsvis slipper jag detta igen, kommer göra iordning ' fusk ' material nästa gång. Mitt bland allt helvete var det dock roligt :) här är lite bilder av vad jag lyckades skaka fram. det är dock inte alla saker men det mesta, glömde ta bild på en flagga :c och teckningarna jag gjort.

Hahaha låter som du skulle behöva bara sova och äta i en vecka ;)
Qui dormit, non peccat
Jo, tror det med X_x men nu är det gjort iafl! om inte annat så vet dom att jag vill komma in xP
Gud vad fin den där ormen var! Riktigt fräck :D
du måste ju ta hand om dig, men får inte glömma såna viktiga saker som att äta haha :P
Små stjärnor lyser också i mörkret.
hahahaha förlåt men kunde inte låta bli att skratta litegrann för jag känner igen mig så otroligt mycket. Detta har hänt mig ett flertal gånger xD
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/
coola och snygga saker :)
Känner s,ått igenom mig fast jag aldrig vart med om samma på samma sätt. Men åt knappt på ett dygn ibland om jag var fast i tvspelsvärden :P är dock bra på att hantera sånt nu^^
Tack, hoppas den var bra nog ._. funderar om det var för lite detaljer på den. jag vet ju inte vad dom vill ha för 'standard' på deras saker T_T
jo jag vet men edtta betydde så mycket för mig, och sömnbrist gör en korkad ._. du anar inte hur skumt jag pratade där ett tag! samt allt jag 'tappade' hela tiden.
#4 ingen fara xD
Tack :)
ooooh, om du bara visste hur många ggr jag hade velat spela spel istället T_T
Tänk så klok du blivit nu, med all a dessa nya kunskaper:P
Fin fina grejor!