Filmen Råttatouille
Har ni sett den? Vad tycker ni om den? Är den värd att se?
Jag har sett den. Var inte lika rolig som jag trodde den skulle vara, men ändå väldigt bra och helt klart sevärd ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jag har sett den och tycker den är söt & rolig. Värd att betala för att se på bio:) inte för jag gjorde det så jag får kompensera med att köpa filmen när den kommer ut:P
den tyckte jag om jättemycket, men den ska vara på engelska :)

Vi såg den på premiärdagen =)
Jag tycker att det är en Disneys bättre filmer på många år
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Jag tyckte den var väldigt söt, och att råttorna var väldigt bra gjorda. Kul oxå med en film som lyfter fram positiva sidor om råttisarna. Jag tror jag sett den tre gånger redan så JA jag tyckte den var bra 
Jag har sett filmen med engelskt tal. Filmen är ganska charmig på sitt sätt, samt bra och rolig. Men ärligt talat tror jag att jag inte kommer att se filmen igen
Jag gillade filmen väldigt mycket^^ Jättegullig och många skratt

har inte sett den
men kommer säkert att få se den massvis med gånger när jag är barnvakt.

Trot eller ej men jag skall gå på den ….
har en son som är 3.5 så ngn råtta lär man stifta bekantskap med . Kanske blir konverterad efter det ?
Ska höra med Gert om han och Figaro vill följa med åsså….

jag älskade den.. men jag gillar alla sådana typer av barn filmer.. hi hi.. tyckte det var extra roligt när man har råttor och känner igen så många rörelser..
Sevärd, snygg men lite långsam.
Jag tycker den var jättebra :D bästa disney/pixar gjort på ett tag nu.
sevärd och gullig, tycker dom fångade många råttliknande drag…inte lika förmänskligade som många andra "råttanimationer"
≧◔◡◔≦
Naah, den var långtråkig. Gullig, visst. Men så otroligt långtråkig.
Och jag äälskar oftast tecknande/animerade barnfilmer..

Jag tyckte den var rätt bra faktiskt. Det var skoj att se råttornas rörelser. De var faktiskt jättebra. Handlingen var väl lite sådär halvspännande. Det är en ögongodisfilm tycker jag. Men det är skoj att råttorna framställs som upptäcktslystna, familjekära och hungriga djur. För det stämmer så bra!
Älskar mina stora små vänner..

Skit rolig film..Håller med något levererat från disney denna gång

ville se den men hann inte D:
Gammal tråd jag puttar upp nu men jaa ^^
Jag ÄLSKAR råttatouille! Har min Emile som är döpt efter Remys brorsa :)
Jag har nu sett filmen. Väntade ända tills för någon månad sedan med att se den. När jag hade sett allt annat och betade av animerat som är gjort på ungefär samma sätt som Råttatouille.
Vad jag tyckte? Mja… Den var under medel skulle jag säga. Animationen var givetvis jättebra, men story och handling… mja… Ingen favorit.