Råtthona sökes!
Efter att råttan Stella gick bort så sitter nu hennes syster Bella ensam i buren.
Jag vill hitta henne en ny kompis, finns det någon som säljer råtthonor i gävleborg?
Är akut sökande efter minst en då jag inte vill att Bella ska få sitta ensam :/
Jag har en kull i västernorrland som är flyttklara om 5 veckor. Det är en ganska lång bit, men jag ska eventuellt åka ner dit då, och då kan jag ta med några små bebbar. :)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Vad bra :)
Exakt vart ska du åka då? :)
Om jag ska ner (inte riktigt bestämmt än), så åker jag till Ockelbo, eftersom jag har en släkting där. :)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Oj vad kul :) ca en timme ifrån där jag bor så nog ska det allt gå bra :)
Vad har du för honor till salu då? Färg? Teckningen har jag uppfattat att dem är hooded hela högen :)
Hur mycket säljer du dem för? :) Jag skulle säkert kunna köpa 2 st om det är oki för dig :)
Jag har 4 tjejer som söker hem. Alla är Hooded, och jag är rätt säker på att dom är färgen Agouti, kan möjligtvis vara någon Black, men det tror jag inte.
Du kan gärna köpa två av mig :)
Jag tänkte sälja dem för 150 kr styck.
Men som sagt, de är leveransklara den 13 maj, så din råtta får sitta ensam ett tag ändå :/

#5 Ja men det låter bra ändå :)
Ingen fara med henne, hon var dräktig när jag köpte henne så hon är oxå en nybliven mamma :) Så jag tror hon klarar sig fint tills dom nya tjejerna flyttar hem till oss :)
Rensar upp i tråden nu, ta det via PM, delvis för att det är OT, delvis för att man bryter mot regelverket om man röjer folks verkliga identiteter (som inte är ens egna).

#11 Oj jag som inte tänkte efter, sorry 
#11 Opsidaisy… jag kom av mig lite väl kanske :P Du kan ta bort mina inlägg xD
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/