Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 902 ggr
Ruzicka
3

Välkommen hem, Kafka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag och hämtade Kafka från uppfödaren, och jag är så lycklig! Han hade inte kunnat ha en underbarare personlighet.

Jag träffade honom för första gången igår, för att se ifall vi "klickade", och vi klickade så mycket att jag tog med honom direkt! Han är två månader gammal, seal point siames och potentiellt världens underbaraste. ;) Uppfödaren behöll honom när kullen kom, men insåg att hon började få lite för många råttor, vilket är varför han såldes nu.

Till att börja med var han lite nervös och ville hem till kompisarna, men efter någon minut somnade han i min famn. Lite kliande bakom örat och han slappnade av direkt. Aldrig har jag varit med om en sådan gospelle, såfort man rör honom bakom örat gosar han in sig som på kommando, och sluter ögonen och bara myser.

Introduktionen gick bra, trots att han var 2 månader. Det var en del sniffande, men sedan var allt bra.

Så, jag presenterar härmed: Xander von der IkarusRattery (Kafka)!

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Ruzicka
3

Gäääääsp!

Ruzicka
2

Sötnöten. <3

hus-musen
0

Söt :)

Qui dormit, non peccat

Ruzicka
0

#3 Tack! ^^ Hans färger passar så bra bland mina andra gråskaliga råttor… XD

RåttanElin
0

men åååh jag är igentligen inte för vita råttor men jag måste såga att Kafka är supersöt!!

Mvh RåttanElin Skämtar

Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3

Ruzicka
0

#5 Tack så jättemycket! :D

Och jag som tycker att vita råttor är så vackra! Smaken är som baken. ;) Men det viktigaste är ju ändå personligheten.. ^^

RåttanElin
0

#6 Ja personligheten är verkligen viktigast.Fast egentligen är alla råttor söta på sitt sätt annars är det nog ingen råttaFlörtså vad jör ni nu?

mina sitter i tröjan det är tydligen inte kul att vara i buren fast jag precis inrett den så fint,men jaja det kommer nog.Dom jör som dom själva vill, som sagt smaken är som baken

Mvh RåttanElin Skämtar

Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3

novaasv
0

fyyy vad söööt! <3

/Mvh Nova

Kaninerna och råttorna.

htto://novaasv.blogg.se

http://hoppkanin.blogg.se

darkness
0

Men ååh så söt Kyss vill ha en siames ^o^

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

pellepojken
0

Jättefina bilder på en jättefin råtta. Gäspbilden är ju för härlig !    Glad

Ruzicka
0

Kafka tackar och bockar för alla snälla ord, trots att han flyttade in för ett litet tag sedan nu. ;) Och så undrar han, om han är så himla söt som alla säger.. HUR kunde då matte motstå hans bedjan om att få äta en bit av den goda ostfrallan hon hade till frukost..?

darkness
0

Hur kan du motstå en sån skönhet x< fy på dig ;D

Mina tjockisar får  allt de "pekar" på Skäms

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

pellepojken
0

# 11  Kafka tycker tycker nog att matte är lite snål.

Ruzicka
0

#12 Usch vilken hemsk människa jag är. ;) Jag får nog kompensera med att ge honom lite extra godis i eftermiddag. ;)

#13 Ja, det tycker han säkert. =P Men matte var vrålhungrig, och det var den enda frukosten vi hade. Och efter att ha ätit upp mattes mat igår så tyckte matte att han var lite girig som ville ha hennes frukost också. ;)

pellepojken
0

# 14  OK, då är ni kvitt.    Glad

Alice-ia
0

Viken sötnos :DD!!