Katoz Michael Jacksson-kull
Hade ingen våg när jag fick hem Vincent (Man in the mirror) men idag väger han 188 gram. Det hade varit roligt att se hur mycket han växt för han var verkligen liten när han kom hit för tre veckor sedan.
I början var han lite blyg men idag är det full fart. Favoritstället är på nackstödet på soffan där han brukar sova och majs är tydligen fantastiskt gott. Han är så söt, ser ut som en liten isbjörn. :)
Floyd (Black or White) väger 251 gram idag, men han var också mycket större än Vincent när de flyttade hit. Floyd terroriserar min pojkvän hela dagarna - klättrar upp för hans ben 20 gånger om dagen och så fort min pojkvän går förbi sträcker sig Floyd efter honom i hopp om att bli upplockad.
Han är väldigt modig och social och energin verkar aldrig ta slut. Sallad och ärtor är enligt Floyd bästa maten och favoritstället är på min pojkväns axlar. Där finns ett långt hårsvall man kan mysa i. 
sötisar! Ska lägga upp bilder på mina 2 töser här hemma, jag har själv burmese honan Best of Joy, och min syster som bor hos mig har Billie Jean (b-e sm rublp du) Joy är en väldigt mysig och mjuk tjej som är hur genomsnäll som helst! Hon är väldigt framåt och hänger på luckan så fort man närmar sig! Billie Jean är mycket mer försiktigt och tar det i sin takt. Hon var en av dom minsta och vägde bara 30 gram när hon kom till mig som 5-veckors. Vincent väge runt 110 gram och floyd 150. Men vincent och hans syskon såg alltid så små ut även när dom kommit över 90 gram, jag hade ju även min egna kull som dom hade sällskap av och dom är 2 dagar yngre och dom minsta vägde 100 vid 5 veckor så det vart stora kontraster! Dom små pluttarna!! Dom var ju så små att jag var osäker på om alla skulle klara sig, men det tog några dagar sen hade dom alla massa energi och små bullmagar :) Ska lägga in bilder så fort jag kommer åt dator, har ju även annan släkt här hemma :)
Katoz
5 veckor och 30 gram, så liten! Vad hemskt att få hem en massa småttingar som väger så lite att man undrar om alla ska klara sig… Tur att de är små matvrak, mina äter då som en hel häst känns det som. Kanske behövs om man ska orka härja omkring en hel dag… Tack, roligt att veta ungefär vad de vägde när de kom. :) Ska bli roligt att se bilder på syskonen!
Jag har The girl is mine, aka Xanor hemma hos mig.
Av de tre bebisarna hos mig är hon den som är mest försiktig utanför buren, men börjar nu springa runt som de andra. Hon fortfarande minst av de tre, men är äldst :P
Hon är väldigt pussig av sig och vill gärna komma ut när jag öppnar luckan (det vill de andra också, men den här tjejen visar ingen som helst tvekan till att klättra upp på mina händer).
En väldigt mysig liten tjej, som har skrämt slag på matte både en och två gånger genom att krypa in under kylskåpet xD
Har inga nytagna bilder på henne, men ska fixa det så snart som möjligt :)
På bilden ser de typ ut som kattöron, jättegulliga. :) Söt!
Ja, nu när du säger det.
De har en lite annorlunda i verkligheten också, lite spetsiga. :)
Jag har Dirty Diana, en riktig liten busunge som alltid är först framme vid burdörren, hon samlar glatt allt mat jag kan tänkas stoppa in till dem. Hon är oxå den som snabbt hoppar upp på min axel innan jag hinner tänka på det ens. Hon tar verkligen för sig av livet, helt orädd. Kompis med alla i flocken, unga som gamla. 
Tänkte göra en mer ingående uppdatering när de fyller ett halvår. Inte långt kvar nu!
Ska ta riktiga bilder och väga och så tänkte jag. Här är i alla fall en bild på Floyd så länge. Jag fick akut ta hem en katt och råttorna blev livrädda av kattlukten.
Nu har katten flyttat och råttorna härjar omkring som vanligt igen. De dagarna de bara satt uppe i sin sputnik höll jag på att sakna ihjäl mig efter mina små pälsbollar. Totalt kärat ner mig i mina killar. <3
Idag fyller ju kullen ett halvår! Tiden går så himla fort.
Vincent (Man in the mirror) väger idag 394 gram och är en riktig godisråtta. Öppnar man locket på godisburken står han vid burgallret på en halv sekund, hur djupt han än sovit innan. Han är så rolig att se på när han tar sitt hundkex helt yrvaken, knatar bort till ett hörn och äter upp det halvt sovandes. Han får kexet att se riktigt gott ut alla fall!
Han är en blyg kille men nu kan man ta upp honom utan att han blir rädd. Att bli upplyft är inte det roligaste han vet dock - han vill helst att det ska ske på hans villkor. Sträcker man fram handen brukar han klättra upp själv.
I perioder är han lite nysig så jag misstänker att han inte har världens bästa immunförsvar. Han är inte snorig eller i övrigt krasslig utan nyser lite ibland bara.
Min lilla isbjörn ♥
Floyd (Black or White) väger idag 448 gram och har alltid varit kärnfrisk. Tror aldrig jag ens hört honom nysa. Han är inte fullt lika tokig i hundkexen som Vincent men bjuds det på solrosfrön är han ju knappast killen som tackar nej!
Varje gång han går förbi min killes dators strömsladd markerar han på den vilken gör min kille Dennis helt tokig.
Floyd är hyper och springer omkring som en galning i hela rummet - upp på skrivbordet, markerar på sladden, ner på stolen, bakom soffan, ett varv runt golvet och upp på skrivbordet igen. Dennis har upptäckt markeringen på sladden och torkar av med Piss off och hushållspapper just i tid till att Floyd kommer dit igen. "Men NEJ! No Floyds on the table!" *Lyfter ner på golvet* Innan Dennis hunnit sätta sig tillrätta igen är sladden helt magiskt lite blöt igen.
"Men å, kan inte du ta in honom?! Floyd bara förstör!" Säger Dennis när han sitter med Piss off i vänster hand, hushållspapper i höger hand och en Floyd som biter på Dennis lagbok framför honom.
Detta inträffar ungefär två gånger om dagen. Skulle kunna skratta ihjäl mig åt de två.
Han är en riktig liten charmör och sattygsråtta, min lilla Floyd. ♥
Hur mår syskonen? 
Xanor, The girl is mine, fick sin första introduktion förra helgen.
Det hela gick väldigt smärtfritt till, och Xanor hade en bebisskugga som härmade henne hela tiden xD
Hon brukade dra in den lilla intill sig och putsa henne lite, och sedan var det klart.
Xanor har alltid varit en liten buse, men verkar lugna ned sig lite nu på senaste tiden. Ligger ofta och sover med flockens tjockis och är inte aaalls sugen på att kliva upp om hon är nyväckt (vilket inte bekymrade henne som ung, för då var allt spännande).
Som yngre var hon ganska nervös utanför buren, men helt orädd i den. Nuförtiden tycker jag att hon har börjat kunna slappna av bättre utanför och är inte lika hoppig som förr (ser även en förbättring sedan jag skrev sist).
Lilltjejen har världens lenaste päls och luktar nästan alltid helt fantasiskt. Längst ut på svanstippen är hon mycket ljusare, vilket börjat synas tydligt de senaste månaderna. Nu ser jag utan problem skillnad på henne och hennes kusin :P
Xanor kunde nog vara lite större dock, men var väldigt liten från början, och är inte heller jätteintresserad av mat.
Vid senaste vägningen så vägde hon 273gr, hon är inte på något vis mager, bara väldigt liten.
Har inga bättre bilder än, men här är min käraste Beat it! Han är supersocial och go. Väldigt kontaktsökande! Jag har inte hunnit väga honom eftersom pappa har lånat min köksvåg, men han har växer på sig hela tiden och har ett bra hull. Smidig vill jag kalla det.
Beat it och Cri-kee som bor här hemma sedan tidigare, har blivit superbra vänner! De busar med varandra hela tiden medan "Big Daddy" hellre latar sig eller äter. Sover tillsammans gör dom också, sötnosarna.
Än har han då inte visat några tecken på sjukdom. Peppar peppar!
Mvh Nathalie
Hur går det för dem? Min Dirty Diana väger 306g och är ybersocial, vältrimmad i kroppen och omtyckt av alla, kärnfrisk!
Best of Joy, runt 340 gram vart mamma i vintras. Hon var kanon skötte sina 10 ungar exemplariskt. Min syster tog hand om hennes kull, och att flytta dit hade hon inga problem med. Hon är jätte mjuk och go, väldigt lugn utanför buren, men framåt och kastar sig ut från buren. Kärnfrisk!i flocken är hon så underbart snäll, när det kommer nya så är hon så försiktig och luktar och hälsar snällt. Hon känns som en stabil cooling :)
Katoz
HURRA, HURRA, HURRA PÅ FÖDELSEDAGEN! 
Hur mår alla syskonen? Vincent och Floyd mår toppen och har just smaskat i sig var sin pannkakstårta. ;) (Får återkomma med bilder)
Min lilla tjej mår jättebra :)
Hon är fortfarande pytteliten i jämförelse med resten, men har blivit så himla fin att lyfta. Alldeles mjuk i handen och stora, mörka ögon. <3
Väldigt timid liten tjej, som kanske är lite för lugn och snäll för sitt bästa (när man har små tonåringar att sköta hand om).
Grattis alla syskon! Får jag passa på att pussa lite extra på min tjej ;)