Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 518 ggr
Ilya
0

Någon med denna bur!?

Är det någon som har denna bur? Vet nån om den har två små lådor på botten som man drar ut vid rengöring? För det vill jag nämligen INTE ha. Står inget om det så borde vara en vanlig botten..

Är den lagom för två råttor tycker ni?

Och är 1,5 cm galleravstånd för stort?

Mått på buren: 80 x 75 x 86,5 cm

Allamej
0

Det är en hel botten, tar du bort taket och sätter dit en till så har du en furet tower.

Man kan tycka att galleravståndet låter stort men ingen bebis har rymt för mig.

Däremot så är botten gjord av smaskig plast och efter ett tag kan dom rymma genom den.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ilya
0

Får inte botten vara av plast? Tror jag hade plast på min förra bur och det gick utmärkt vad jag minns :P inga hål. I princip alla burar är väl av plast? Förutom några voljärer med stål/järn/metall?

Jag vill inte ha en furet tower tror jag, det blir för stort och klumpigt och för omständigt vid städning.

Allamej
0

Jodå, botten får vara av plast men den är väldigt lättuggad just denna verkar det som eftersom jag inte är den enda som har trasiga bottnar.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ilya
0

Jaha så just denna bur verkar plastbotten gå sönder på? Obestämd det var ju inte kul. Hmm..

Ilya
0
hus-musen
1

#4 Nej plastbotten går inte sönder på den. .

Det är exakt samma sak oavsett vilket bur med plastbotten du väljer, har du gnagiga råttor så köp inte en bur med plastbotten. Har du råttor som mina som aldrig har gnagt på något i hela sitt liv så kan du utan problem ha plastbotten.

Qui dormit, non peccat

Crapsurraren
0

Mina gnager inte på burar alls så jag beställde en furret tower till mina 4grabbar. Skulle dom ha varit burgnagare hade jag nog köpt en massa gnag leksaker och slängt in fler toarullar m.m så att dom fick annat att tänka på.

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

Ilya
0

Det blev en Jenny bur tillslut :)

Har hört en del gott om den buren så det borde bli bra.

Crapsurraren
0

Det blir nog superbra tror jag :)

//Ellie

http://crapsurraren.blogg.se/

Ilya
0

#9 Jaa, det hoppas jag :D så fort buren är hemma så blir det att leta råttor.