Bur av hylla/garderob *bildtråd*
Kan inte ni lägga upp bilder på era hemmabyggen som har grunden av en hylla eller garderob? Funderar på att bygga en..
(jag vet att det finns sånna trådar, men inte BARA med burar av hyllor och garderober… tror jag
)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Puttar upp den här lite då ..
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Har inte byggt, men funderar: En EXPEDIT-hylla måste ju vara tillräckligt djup? Man kan säkert såga hål i varje hyllplan och så.
Men annars är jag väldigt nöjd med min FT och tycker att man ska skaffa en sån :P
#2 Är det en sån ylla från IKEA som har massor av fack? Den har djupet 39 cm o det räcker väll om man inte har jättestora råttor typ.. Fast det rekomenderas ju att det ska vara 50 cm åt varje håll ^^
#3 Oj, vilken stor och fin, och rikligt med inredning också :)
#4 Djupet är isf godkänt enligt Jordbruksverket, men enligt mig inte tillräckligt :P
#4 Tack :) den är 190 hög, 75 bred, 55 djup i mitten och mot kanterna 40 cm.
Ja jag brukar slänga in allt möjligt åt dem, men bomaterial är det gott om :) Då slipper jag hitta mina egna kläder i buren xD
*Putt*
Flera som har hemmabyggen? :D