Skinner, Chihiro och Saphira
Tänkte börja en liten bildtråd med damerna som bor här hemma just nu. :)
Min Skinner var på väg att förlora sin sista kompis så då hittade jag två tjejer på blocket som fick flytta hit för att göra henne sällskap.
Så här kommer några bilder.
Det var första turen för småttingarna i köket så dom höll sig mest i transportburen.
:)
Först ut är Skinner. ( ca 1 år 5 månader)
Vilka godingar dem ser ut att vara, jag föll lite extra för Saphira
Lycka till med tjejerna!
Jo dom är fina allihopa :) Hade egentligen spanat på två agoutitjejer men då misstänktes det att honan som somnat in var dräktig så avvaktade. Och så såg jag saphira och chihiro på blocket och jag är lite svag för blåa råttor. Och tyckte det behövdes en ny hooded här hemma :P
Åh, så fina. Är dock fortfarande lite smygkär i Skinner. 
Åååh va fina ^^
En fråga? Hur är de med dina råttor när du stoppar ner dem i transportburen som du har på bilden? Har haft en sån i många år och de flesta råttor jag har haft brukar vilja sätta tassarna när man stänger så man måste va skitsnabb så inget hamnar i kläm x<
// Stephanie och hårbollarna 
#8 hehe :) #9 jo det är ju ett litet problem med den transportburen men det brukar gå ganska bra ändå :P men sen känns den säkrare än den andra transportburen jag har. Locket sitter ju verkligen ordentligt när man satt dit det. Så det är väl både positivt och negativt.