Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 633 ggr
Fridborg
0

Dagens bilder (30/3-12)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan ju inte få nog av att fota mina älsklingar!!!

Sen så har jag ju fått två tillskott, Lynx och Leona. Tänkte att jag testar honor eftersom jag inte känt av Seska, Emma, Elsa och Flinga hemma hos husse alls. Blev bara tokkär i tjejerna! Hittills har jag inte känt någon skillnad alls Skrattande

Blev flest bilder på Lynx av någon anledning Obestämd

Picard flyttade idag hem till Itchy, så är nu ute efter att se nakenfisen får ni vända er till henne!

Första två bilderna är i alla fall Lynx <3

Fridborg
0

Lynx <3

Fridborg
0

Sedan kommer Lore <3

Fridborg
0

Sedan Paris (som på pappret är blue cinnamon men ser mycket ut som blue agouti???? (inte så haj på färger men…)) lika omtyckt är han för det!

Fridborg
0

Sist men INTE minst Leona med sina lingonögon <3

Hallonblad
0

Oh~! Vackra, vackra Leona. *grabby hands* Var du hitta vacker råtta med lingonöga? <3

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Fridborg
0

#5 Lynx syster, från Katoz, omplacerad från Fawo :) Hon och Lynx fyllde faktiskt 1 år idag :)

Hallonblad
0

Grattis till tösarna då! xD

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Fawo
0

Kul o se bilder :)

Men vad röd Leona är i pälsen! är hon fortfarande lite förkyld? ^^

// Fawo (;

Katoz
0

Underbara bilder :) nu saknar jag verkligen att fota. Trasig syatemkamera, mutter! Kul att tjejerna hamnade hos dig också :) Nu har du 3 godingar att pussa från mig ;)

Katoz

Fridborg
0

#8 Jag har photoshopat lite så de röda ögonen ska bli intensivare, "Selective color", då kan det hända att allt med en röd ton förstärks så det är inte lika illa i verkligheten :)

Men jo, hon nyser lite fortfarande och får kamomillthé. Lynx är i alla fall symptomfri :)

#9 Ser man att så fina tjejer måste flytta och att jag e så nöjd med Lore sen tidigare är det ju självklart xD

Verkligen lugna fina tjejer, speciellt Lynx, sitter helt stilla i händerna och låter en pussa mage hur mycket hon vill :) Leona är nog inte riktigt så hemma än och kanske är lite sur över både katt och förkylning och sitter mest och försvarar buren men det släpper nog snart. Hon är inte elak eller något sådant.

[134643]
0

Åh, så söta! Kyss

#3 Jag har en Blue cinnamon, och hon ser inte ut sådär. Hon är mycket blåare. Vad Paris är vet jag dock inte ;)

Fridborg
0

#11 Vad jag minns kommer våra från samma kull. Eftersom mamman e agouti och pappan nån form av blue är det ju inte omöjligt att han är blue agouti (om det inte är speciellt genotyper man ska blanda för att få det, som sagt, jag e inte överdrivet inne i det där).

[134643]
0

#12 Juste, det var du ja! Min är nästan grå typ, men jag är inte särskilt insatt i det där med färger jag heller :)

darkness
0

Gud så fina Kyss älskade äggen oxå xD

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig