Varifrån är DIN bur?
Var har ni köpt era burar? Och vad kostade dem? Lägg gärna till någon bild (:
Funderar själv på att köpa en GD Rival då jag tycker min nuvarande bur är lite liten ( helt laglig men för mitt tycke liten ) Men känner att GD Riveln egentligen inte är sådär väldigt mycket större, rör sig ju om 10-30cm. Någon som har en sådan och tycker den är bra? Kan man ha den utan "ställningen" och bara ståendes på golvet?
Funderar även på denna http://www.zooplus.dk/shop/fugl/bur_voliere/traebure/187859 någon som har en sådan?
Vill helt enkelt få lite tips innan jag beslutar mig!

Har tre burar, vet dock inte vart två av dem kmr ifrån XD men den som används nu är ett hemmabygge av en garderob xp
zooplus.com/dk Royal suite 95 ca 3000:-
Bytte till mig ferret tower mot en lika stor voljär jag köpt för 1500:- på blocket.
Sedan massa småburar som extra burar osv. Fått gratis av kompis o blocket.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Min bur består av plankor, skruvar och nät… den kostade 300 kr att göra och rymmer 12 råttor (har två i den). :)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Jag håller på att bygga en egen bur nu! :)
/Mvh Nova
Kaninerna och råttorna.
htto://novaasv.blogg.se
http://hoppkanin.blogg.se
Voljären köpte jag genom en vän
Jenny-towern köpte jag genom Rif :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Royal suite, köpt på zooplus.de. Minns inte vad den kostade, men det var mycket pengar :P Är grymt nöjd med både buren och butiken.
Furet Tower, köpte för 1700 på zooplus. Sen har jag en till FT som jag köpt av en medlem på RiF för 500, tror den också kommer från zooplus från början. En bur jag köpt av en annan RiF'are för 500 och en liten en som jag lånar av en kompis sen 3 år tebax.
Har haft en GD-rival en gång i tiden. Men sålde den, vilket jag ångrar något enormt. Tror en ny kostar runt 2000 i affären.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag har en royal suite 95 double från zooplus. Den kostade nog strax över 2500 kr
På kattlycka kostar en GD-rival bara 1600, men i affären (i alla fall där jag köpte min) kostade den ca 2000
//Jacqueline Thawelin
Har faktiskt funderat på en Furet Tower, men dem känns på något vis så klumpiga.
Har beslutat mig för att det blir en GD Rival, Arken Zoo (fd. Djurriket) i Helsingborg säljer GD Rival för 1695kr så det blir en ljusgrå därifrån. Ligger ett stenkast ifrån mig så blir lätt att transportera också (: Verkade vara rätt billigt iaf med tanke på att ni här skrivit att dom brukar kosta runt 2000..
Sedan har jag en Jenny KD (Tror jag att det är) som jag köpte för 1200kr på #rea" hos fd. Djurmagazinet när de hade utförsäljning _(nu heter fd. Djurmagazinet i Gävle/Valbo Arken Zoo :P)
Det är de burar som jag Använder i dagsläget, sedan har jag ett gäng burar i olika storlekar som bara står :P_
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning