värsta veckan som råttägare
denna helvetiska vecka måste nog vara den värsta inom mina år som råttägare :( och när saker som dessa händer så får man bara lust att ge upp allt & lägga ner för gott.
natten mot söndag så skulle jag bara in i köket & ge grabbarna lite godbitar som blivit över från min mat, när jag hittade Kevin, min underbara grabb,mitt allt, liggandes död i huset, dödad av en annan flockmedlem. James hade sedan terroriserat de övriga till det stadiet att det har tagit mej 3 dagar att kunna komma nära dom igen utan att tvinga dom till det :(
och som det inte vore nog med att förlora kevin så hade jag ännu en överasskning som väntade i flickornas bur idag, min älskling Squeeze Toy låg livlös & kall vid luckan, detta var ingen direkt överasskning då hon varit skruttig ett tag nu, men det gör lika ont ändå, speciellt när det är en råtta som suttit så nära hjärtat som de båda gjorde 
ibland är råttägandet svårt & det gör rent sagt ont i själen, men man får tänka på de många stunder man haft med dom, och glädjas åt deras minne & de ni gjorde tillsammans under den tid ni fick ihop <3
You can't spell Bitchy without Itchy
Beklagar verkligen :(
usch jag sitter och gråter
Mvh RåttanElin 
Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3
beklagar, *styrkekram* :(
En föga tröst, men inom en snar framtid kommer Picard och tröstar dig! *styrketass*
Been there, vet hur det känns. Kan bara säga att jag känner med dig, beklagar sorgen och hoppas du kan finna glädje i fina minnen och råttisarna du har kvar. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Det är varför jag kommer att ha paus i råttägandet när dom jag har kvar gått vidare… Jag kommer att ha lite mer långlivade djur.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Så hemskt& sorgligt! :-( Beklagar din förlust& sorg.
Usch va hemskt :( Beklagar :(
// Stephanie och hårbollarna 
Nej men stackare! Fruktansvärt att allt dåligt alltid ska komma samtidigt… Beklagar verkligen och sörjer med dig :(
/ Emma