kul grej från ÖoB
Hej, var på öob idag och fick min mamma att köpa nåt som jag inte alls vet vad det är men, fick typ en ide att om man sätter in en fleece tunnel och syr ihop med den så blir det ju en lite roligare tunnel, eller tänker jag fel?
Bild på den, den kostade 10kr på öob och är utav fleece tror jag och är remsad men har kanter som man kan ta in en tråd eller nåt i och göra den mindre, den satt ihop med en plastsak när man köpte den men klipper man bort den så är det en rätt stor, vad ska jag säga.. remsad filt? c:
Där sitter den ihop.
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
ingen som fastnar med lite tips och ideér vad man kan göra med denna? :)
*puttar upp*
//Ebba
putt igen
//Ebba
Man kan ju klippa bort alla remsorna så att det blir mysremsor som man kan ha i ett hus eller i en hängmatta.. :)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
ja, det skulle man kunna göra tack för tipset :P
//Ebba
Jag tror det är en golvmopp du köpt. Sätt fast den mot en vägg och häng godis ovanför så får dom använda den som e stege för att komma åt godiset.

Nee ingen golvmopp, utan en påshållare. Man stoppar ner påsar i den efter man handlat.
Qui dormit, non peccat
#6 Ja, mamma sa det att det var nåt man satte fast under en sån där "mopp", hur menar du med att sätta fast den mot en vägg och använda som stege? :)
#7 Ja det kan det säkert oxå vara, men vet inte riktigt säkert vad det är haha :)
//Ebba

Haha mysko grej det där :D
Qui dormit, non peccat
#9 Jaa verkligen hahha det stog inte ens på förpackningen :o
//Ebba