Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 886 ggr
kitzony
4

Byggt en bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och pojkvännen har nu tillsammans byggt en egen bur, är verkligen jätte nöjd! Vad tycker ni om buren? Det ser lite tomt ut just nu men vi ska tilläga lite nya hus m.m. ^^

[Eraj]
1

Superfin tycker jag! Väldigt stilren och fin. :)

Nymphadora
0

Bra jobbat! :)

kitzony
0

Oj såg på bilden att det inte finns några vattenflaskor, dem finns där nu bara så alla vet^^ Dem är bara inte med på bilden. (Bara så att ingen tror att mina pälsklingar inte får något vatten haha)

Bebblan
0

Vad har du använt för garderob/hylla? :)

Väldigt fin förrästen! :)

//Ebba

"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"

Ketang
3

Jätte fin! Har du fler bilder från själva bygg tiden får du gärna dela med dig!!

kitzony
1

#4 Jag använde mig utav en bokhylla från Jysk för 300kr (Den ser lite liten ut men kollade upp hur många som kan bo där och det är 3), ångrar lite att jag inte köpte en större men men ^^

#5 Tack så mycket! Nä, gud vad dum jag är! Skulle ha tagit en massa bilder då, men äsch var mest bara dörren som var "bygget" :)

flikka83
0

Vad har du använt som galler fram på buren? =)

kitzony
0

#7 Gallret är en ELFA trådhylla, hittade det på Coop men går nog att beställa med ifrån ELFAS hemsida. :)

mandyosv
1

fyfan  va snygg

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Praefatio
1

Grymt snygg! Förmodligen den snyggaste hyll-/garderobburen jag sett :)

Exoticas
0

Super snygg, bra gjort =) vad är det på hyllplaen för att de inte skall suga åt sig urin? för dem är väl av trä? =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

novaasv
0

Jättefint! =)

/Mvh Nova

Kaninerna och råttorna.

htto://novaasv.blogg.se

http://hoppkanin.blogg.se

kitzony
0

#11 Vi köpte flera små mattor/dörrmattor på jysk och klippte till dem så att dem skulle passa in, dem har ju plast på undersidan (eller något hårtmaterial) som vi tror hindrar urinet från att rinna ner på trät, måste ba tvätta mattorna ofta så det inte stinker haha ^^

Funderar på att tilläga en fleece yta på mattorna för att göra det mjukare, någon som vet om det räcker med en relativt mjuk dörrmatta(tyg) som botten eller riskerar jag att mina pälsklingar får sånna där läskiga fot/tass problem?