Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 562 ggr
darkness
3

Mammas Sötnosar

Kom hem efter en helg hos pojkvännen i kristinehamn och jag ropade "heeeej" och då sa mamma som satt i soffan att direkt efter att jag ropa hej så sprang Fiffi och Flisan till bur öppningen med öronen riktade raktfram och nyfikna :') vilken känsla när man öppnar buren och de rushar ut :'D

Lycka <3

Brukar era små sötnosar hälsa er välkommna hem när ni har varit borta? :)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

pellepojken
0

Jag förstår din känsla ! Jag låg på Sjukan en vecka o när jag kom hem så var jag saknad.Råttisarna höll på o klängde på mig o var väldigt uppspelta i en halvtimmes tid. Sen var det som vanligt igen. Men då kännde man sig älskad.   Glad

darkness
0

Naw :) så himla undebart. Inte helt fel att ha djur i sådana situationer :)

Mina brukar bara vara klängiga när jag har mat >.>  haha de kanske inte fick nöe gott när jag var borta Flört

regskylt
0

Jag märker på Alex när min pojkvän kommer hem på helgerna. Hon blir helt till sig och ska greja på honom och gräva sig in i hans mun och öron. Det är "hans" råtta. Han som tog hem hemma och var med henne första timmarna så de har ett band Glad

darkness
0

ååh :* gulligt :D

[134643]
0

Jag märker det så fort jag kommer hem från skolan ;D Kommer jag hem och säger något springer båda ner till luckan, säger min mamma/bror något ligger de kvar. Alla timmar jag pratat med dem har visst lönat sig xD

darkness
0

Haha ja jag märker det samma med dessa två damer :3 men de är nog för att jag matar dem med massa gott medans mamma pappa o syrran ger dem ibland >.>

Måste skämma bort sina bebisar ju Oskyldig