Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1025 ggr
antidote
0

Söker en pojk-kompis

Jag söker en eller två yngre hannar som sällskap till min kille Opium.

Gjorde den sorgliga upptäckten på min gamel-hanne att han har en knöl han har varit skruttig en längre period och på grund av sin höga ålder är en operation inte att rekomendera :/

Så till saken är den att jag vill inte riskera att opium ska behöva sitta ensam utan jag vill vara ute i god tid. En eller två yngre hannar vore det bästa då han har svårt för äldre hannar ( tidigare testat att introducera med äldre hannar men det gick inte)

Jag söker en trevlig hanne som sällskap!

Jag erbjuder ett livslånghem med massvis av gos och kärlek!

Jag bor i örebro/nora och har svårt att ta mig längt bort då jag inte är bilburen men finns det möjlighet att hitta transport så är jag intresserad.

R8bus
0

Har du kollat så knölen är cancer? Jag upptänkte en knöl på
min gamelhane för några veckor sedan. Gick tillveterinären som tyckte det såg
ut som elakartad cancer men då hon skulle ta cellprov visade det sig bara vara
en varböld. Pust

Men har du en skruttig gamling är det nog snällt att fundera
över framtida nya kompisar till den lilla i alla fall.

wannabeliikeyou
0

Hej! Jag har 6 hanar tillsalu 100 kr st. Det är två black hooded och 4 bruna med vita tassar/mage. Dock så bor jag nära Eskilstuna/stockholm

antidote
0

#1 Ja jag har fått det verifierat att det är cancer gubben har :/

#2 har som sagt svårt och ta mig runt i landet eftersom jag inte har bil och så.

zickan
0

Finns massa kullar på g här med leverans mot mars-april-maj

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

antidote
0

Puttar då det börjar bli akut!

bankfack
0

Jag har leveransklara srs-reggade småpojkar, men kan inte få dem närmare än Uppsala/Sthlm och däråt. Pma mig om det ändå kan funka.

Elinisa
0

Har du sett Ratlings bebistråd? Man får inte diskutera köp& sälj i den, men du kanske kan PM:a henne& kolla om någon/ några ungar är otingade..

http://rattor.ifokus.se/discussions/4f4a76bed3b4fd7ed000026f-grekiska-gudar-kullen?participating-1

antidote
0

#7 skickade ett pm till henne nu

MatildaER
0

Hej

jag har 2 underbara hanar som inte är allt för gammla. Kolla in inlägg så ser du bild på dom :)

antidote
0

men du bor i sthlm väll? Har lite svårt med att ta mig dit själv och så

CaptainBalls
0

Ring eller skicka ett mess till mig  på 0727047498 eller sänd ett mejl till CaptainBalls@live.se !

Jag bor i kopparberg.. vilket ligger väldigt nära dig =)
Är även ofta i örebro så transport kan säkert ordnas !

zickan
0

Jag har en killa kvar här som är leverans klar om 3 veckor

antidote
0

Berätta mer :P

zickan
0

Ratrace raven -russian blue hooded dumbo. Från norge. Parad med Badseeds justice - Mink hooded. Var inte så mycket tanke på färgen. Så det har blivit lite soppa/regnbågskull. Planen var på temperamentet och få hoode. Men alla lyckades bli variegated, roan och ev himalayan.
En hane kvar. Tror han kan va himalayan.