2 Bröder söker nytt hem
- Födelsedatum: 2 bröder ( Chocko och Rock) födda 15 oktober 2011
- Färg, teckning o hårlag: Chocolate (Chocko), hooded (Rock)
- Kön: Hanar
- Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Vet ej
- Faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej
- Moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej
- Säljes pga flytt, alla råttor har ett underbart temprament och är handtama.
- Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Ej regg, 200kr/st
- Ort där råttan/råttorna finns: Tumba, Stockholm
- Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Kan nås på mail elr på telefon
- Mail: matilda.e.russo@hotmail.com
- Tele: 0735663509
- Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst
Snälla hjälp mina råttor få ett nytt hem! Skriv för mer frågor elr bilder, bilder se nedan i inlägg.
Har du gjort ännu en trådom dem? o.o Är inte detta din tredje tråd om de här killarna?
Om du vill att fler ska kolla på trådarna, putta upp dem istället för att göra nya…
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Ursäkta mig för jag precis har blivit medlemm och inte vet hur man gör det. Lite onödit att skriva en sån kommentar tycker jag.
Tycker inte Virkans inlägg var onödig alls, hon vill ju bara hjälpa dig! :D
#4 Jag gav dig bara ett tips, så ursäkta om du tyckte att jag lät otrevlig, det var inte meningen. Du är ny här säger du? Då råder jag dig att läsa igenom sajtens regler och om hur allting går till här. :)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Men då kude hon ju berättat hur man gjorde istället för att skriva som hon gjorde. För ja hade ingen aning om att man kunde göra det.
Så, hur puttar man upp sitt inlägg? Hoppas detta inte jorde dig upprörd
Genom att bara skriva ett inlägg i din tråd (så som vi gör nu) så "puttas" tråden upp överst i listan till vänster, där alla ser att något nytt är skrivet i tråden. När du vill putta upp kan du skriva T.ex. *putt* i ett inlägg, behöver inte lägga till mer än så… Då fattar även andra att ditt inlägg fortfarande är relevant.
Tack!
Putt*