Råttor iFokus

Råttor

Etikett: minneslunden
Läst 578 ggr
AmandaChristina
2

Vila i frid Tessan..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när jag kom hem så gick jag direkt till mina underbara råttor, men en av dem kom inte fram till burdörren för att hälsa på mig.. Trödde hon låg och sov eller bara inte var sugen på att hälsa då hon inte alltid gör det. Sen ser jag en svans och en liten fot sticka ut från huset.. Rörde vid henne för att se om hon skulle reagera, men gjorde de försiktigt då jag var rädd för att bli biten. Men ingen reaktion. Öppnade upp huset för att se om något var fel, och där låg hon. Helt livlös.. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, varför rörde hon inte på sig? Och så insåg jag att hon är borta, föralltid.. Min älskade lilla Tessan. Jag kommer aldrig att få undvika henne bett eller känna mig rädd när jag stoppar in handen i buren, och de känns förjävligt. För inners inne var hon en helt underbar råtta och jag älskade och älskar henne fortfarande så de gör ont. Vart ska man ta vägen när ens underbara husdjur som har gett en helt underbara minnen. Hon har även gett mig Theodore och Buddha som är världens underbaraste råttor. Vad ska jag göra? Jag saknar henne så de gör ont, vila i frid Tessan ♥

Virkan
0

Vila i frid :( Jag vet hur du känner dig om det kan vara till någon tröst..

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

EmelieGustavsson
0

usch, måste säga att det kom en tår när jag läste ditt inlägg. har en hona här hemma som jag är livrädd för att hon ska dö.. hon är frisk och allt men oron finns där varje dag, tänkt om…Gråter

Kan tänka mig in i din situation.

Vila i frid<3

Styrkekram

Swadika
0

Baklagar sorgen och vila i frid lilla Tessan.

Råttor lever alldels för kort tid om man ser hur stor plats de har i våra hjärtan.♥

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Elinisa
0

Så sorgligt& tråkigt. Vilken söt bild på Tessan.

mikeiko
0

beklagar :(

AmandaChristina
0

Kan fortfarande inte förstå att min lilla pärla är död, de är den första råttan jag förlorar. Och nu har jag 9 gamla råttor kvar som förmodligen inte har långt kvar Gråter

Tack för att ni bryr er, inte många som gör de då hon "bara är en råtta"..

IzaEleonora
0

#6 det är ju en av de jobbigaste sakerna med att vara råttägare :( folk förstår inte det band man gör till de små liven och många är otroligt oförskämda i sånna situationer! Men hon vakar säkert över dig nu

AmandaChristina
0

#7 Helt sjukt, men folk kan bry sig om sina hundar? Jag anser att alla djur är lika mycket värda (eller ja kanske inte tvestjärtar!!!).

De känns som att hon gör de då jag lugnat ner mig extremt och blir glad när jag tänker på henne istället för ledsen! Glad