Hur många råttor har ni?
bara undrar hur många råttor ni har?
två
Fem killar har jag

5 damer och 3 herrar. + 2 gerbiler.

Två honor. :)
5 killar o 3 tjejer.
2 flickor & 1 dam har jag :))
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

En sådan här tråd finns redan :) Men jag har i alla fall två killar, förhoppningsvis blir det i alla fall en till framöver.

1 tjej en pojk

jag har två små sötnosar
jag har 2 brudar
Jusst nu har jag 7..

Vi har 2 st
10 stycken. (7 honor, 3 hanar)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

tre honor

2 st töser
5 honor och 3 hanar =) Förhoppningsvis får jag hem en "blå" flicka snart också :D När hon har kryat på sig då =)
Tre honor har jag.
Vi har 8 st just nu, 4 av varje kön. Men snart kommer det hem mer =)
Joo.. ehh.. jag har en kille här hemma som är aggresiv mot anndra råttor.
Har en liten tös på 8-9 månader, på jakt efter en eller flera kompisar till henne. :)

7 honor 3 hanar och två självsittande råttor så de blir 12 st..
Jag har 4 killar men snart kommer det några bebisar länktar

2 gammel gubbar på 2 år och snart två småtjejor

9 st. Fem sessor och fyra pojkar
1 just nu :( Homie får snar 1-2 polare!
10 hanar och 6 honor
Nu är det uppe i fem honor. Snart nere i fyra.. :/
//frida

2 busiga pojkar
Igår avlivades fem råttor, så nu har jag bara fem kvar.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Sen igår har jag två söta töser!
uppdaterig nu har jag 8 underbara råttizar

Nu har jag tre honor. :)
9 råttisar har jag för tillfället. 5 tjejer och 4 killar. :)
/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/

Nu är de 4
Flickorna är hemma.

#37 vad fräck han till höger är!

tyckte samma sak :P
golf.ifokus.se
3 med min syster
Jag har tre pojkar :)

Det varierar mellan 10-20 råttor. Både honor och hanar.

4 töser
ja jag tycker det är bra att ni har så många och att ni sköter dom men min mamma säger att jag bara får ha två fast inte en kille och =( för att mamma pappa och jessica är bara försust i marsvin hundar katter hästar jag med fast jag har haft råtter en gång men mamma sa att v skulle sälja dom=( och det ar inge kul att höra så men jag ville så järna ha mina råtter kvar men vi sålde dom =( och nu kanske vi ska köpa råtter efter mina masvins ngar har blivit stora =) och sen ska vi köpa råtter =) och då ska jag tvinga mamma pappa att vi ska köpa en hona och en hanne =)
ja jag tycker det är bra att ni har så många och att ni sköter dom men min mamma säger att jag bara får ha två fast inte en kille och =( för att mamma pappa och jessica är bara försust i marsvin hundar katter hästar jag med fast jag har haft råtter en gång men mamma sa att v skulle sälja dom=( och det ar inge kul att höra så men jag ville så järna ha mina råtter kvar men vi sålde dom =( och nu kanske vi ska köpa råtter efter mina masvins ngar har blivit stora =) och sen ska vi köpa råtter =) och då ska jag tvinga mamma pappa att vi ska köpa en hona och en hanne =)
Jag har tre råttflickor. ^_^
alla era råttor va ur söta(bilderna)
Just nu är det 10 tamråttor… Och en GP.
Men så har jag en gräns på max 5 råttor och håller samtidigt på avveckla, så jag har en grabb som ska flytta, två som ska säljas och tre gamlingar så snart har jag bara 4 tamisar :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

#47: Ehm varför ska du köpa en hona och en hane för?

#54 Det undrar jag med! ;S
Just nu har jag 42 råttor! Men 22 av dem flyttar snart då de är ungar 

2 hanar, 4 honor (snart 5, den 14 april kommer ett litet tillskott. en rexad beige unge med röda ögon woo ^^-ska för första gången bli fodervärd-)

Just nu har jag 6 underbara tjejer och 2 små pojkar!!
Än så länge har jag bara en råttkille men det kommer snart tillskott med en liten gullig bebishane…så jag har väl två då…
2 små bebispojkar.

2 töser
Carpe Diem

Tre grabbar

15, 11 bebisar och fyra vuxna

En Gp-hane och två tamråttshonor :D
Nu har jag fyra råttor.
Tre töser: Centa (Spirit of Azuregos) - silver black, rex Mynta (Vealastra-the Corrupt) - Silver Chocolat, rex Furby (Tezzlan's Furby) - Himalaya aubk (tror jag det var)dumbo, slät :)
Hanen: Tander - Black hooded , slät (bor själv pg.a aggresivitet mot andra råttor.
Just nu har jag 10 hanar och 9 honor.

Två finfina honor :)
Två bestämda damer…
2 hanråttor har jag.. fast i separata burar!
två flickor :)
Här bor två flickor, Luna och Lana 
73: Armar uppåt sträck!
Mysiga bilder, själv har jag inga råttor, men väldigt trevligt forum :)
Helena