S. Mellan bur
Har inge behov kvar av denna bur. Mellan stor. Lite brett mellan gallret. Rekommenderar inte till yngre/små råttor under 300gram.
Ett av hörnen har blivit sönder tuggat. Är inte svårt att laga, finns billigt spackel liknande man kan sätta dit. Eller silikonera fast hårdplast bit. Själv har jag tejpat och satt dit en hörn toa med ståltråd.
Underbara med buren är att den har en stor lucka fram.
Längd 97, Höjd 85, Djup 50.
500:- Hämtas i västerås.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
kanske en bild om du har?
Den står inmosad i ett hörn på min balkong. Men kan försöka ta nått kort på den i natt när jag kommer hem från jobbet
okej tack det skulle vara super :D
okej, finns det ingen liknade sådan bur på någon djuraffär så kanske du kan vissa en bild så istället? :)
Vet inte vad det är för märke på buren. Men ska se om jag kan söka runt lite.
tack jätte snällt :)
Hittar inge alls på nätet som ser ut som den :-/
Påminner om denna modell http://www.ferplast.it/scheda_prodotto_eng.php/prodotto=cage_for_parakeets-cages-for-cockatiels-and-parakeets-cages-birds-sonia/id_menu=03010504/frm_pagina=1
Fast högre och bredare, vit botten. Inge hål för frö koppar på sidorna och en stor lucka fram man hakar av neråt.Storleken på luckan är ungefär lika stor som den på ferret tower om inte större. Som ett exempel.
jaha okej :) får fnula lite på det :) messar om jag vill köpa
#9 priset kan diskuteras. kan sänka till 300. vore skönt att få tillgång till balkongen. Den är full av burar och tbh som inte får plats i källaren
haha okej ^^ ska prata med mina föräldrar :)
Är intresserad! Jag har en bit att åka till Västerås bara men ska undersöka om jag har möjlighet att ta mig dit någon dag.
Var i Västerås bor du (så kan jag kolla på hitta.se)? :)
fredriksberg. nära erikslund köpcenter