Tuggar på mina kläder O__o
Både Feline och Koda gillar att tugga på mina kläder när jag har dem i någon stor ficka eller innanför tröjan, dom tuggar inte annars på saker, varken i buren eller utanför på golvet.. Tycker att det är ganska konstigt (och lite läskigt, för Feline råkade bita mig i.. ehg.. bröstvårtan -.-')..
Varför gör dem så? :/
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Två av mina honor gillar att bita i klädkanter och de gillar att nypas med tändern på armar, armhåla i runt bröst o hals. Inte så att de gör ont, utan bara typ skrapa lite med tänderna. Vet ej varför de gör så :p
// Fawo (;
Shit det är nog det enda ställe jag är rädd att min pojk ska bita mig i xD hur gick det med bröstvårtan? Måste göra sjukt ont…
Jag brukar alltid ha ett nattlinne och sen fleecemorgonrock som det inte gör något om de biter i. (mina biter förvisso inte men de kissar och krafsar lite^^)
Materialet i din tröja kanske kändes spännande att ha i munnen och luktade gott?
#2 Det gick som tur var bra, tackar som frågar x) Hon biter inte så hårt. ^^
Jag brukar också alltid ha ett nattlinne och en fleecemorgonrock på mig när jag gosar med dem, vilket sammanträffande ^^
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Hehe :P men det är ju så mysigt! och råttorna älskar ju morgonrocken!