Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 416 ggr
Zolah
2

OT - myyys tshirt

skulle vilja ha den här på en tshirt eller hoodie :D

http://fav.me/d4eiews

BeanLady
0

Spreadshirt har bra kläder och tryck!

Itchy
0

#1 man får inte använda sej av folks bilder hur som helst enl upphovsrättslagen, jag hade blivit lagom glad om jag såg att ngn tryckt upp ngn av mina foton till en T-shirt & spatserade runt med

You can't spell Bitchy without Itchy

mikeiko
0

Naaw söööt!

#2 Det har hen ju inte gjort heller, bara tyckte det skulle vara fint så? o.O

Elinisa
1

Nu förstår jag inte riktigt..?? Ingen har väl pratat om att sno någon annans bilder till att göra tröja?! Uppfattar det som att TS ville visa en gullig bild& önskade att den hade funnits sådana tröjor..

Väldans söt var den förresten! :-)

Elinisa
0

*segdator& segjag*

Zolah
0

Jag skulle bara tycka att den var underbar som tryck, man kan köpa den som affish. Och nej, jag vill inte smygtrycka den, jag vet hur illa det är med konst stöld :/ har blivit utsatt sj för det en gång.

tror dock inte att det var riktat till mig utan till inlägg #1

funderar på fråga konstnären om hon har tshirt affär, finns en del sådana. Annars kan man köpa den av henne iform av affish, inget för mig dock men ni kanske skulle gilla det?

Elinisa
0

Ahaa! Nu fattar jag!Skrattande Trodde Spreadshirt var någon vanlig klädbutik på nätet. Därför förstod jag inte #2:s kommentar eftersom jag trodde den var menad till #0, -men ser nu den är riktad till #1. Ursäkta mej, allihopa!Skäms

mikeiko
0

#7 Samma här, förvirringen är total xD

Anvariel
0

Jag skulle inte ha något större problem med att trycka upp en egen t-shirt bara för MITT bruk genom att använda någon annans bild. Men den här bilden är ju så bedårande söt att det ju finns risk att folk skulle efterapa det. Däremot kan man ju alltid KONTAKTA upphovsmakaren och fråga om det är OK att trycka upp en t-shirt med deras bild på. Kanske de kan få en liten slant över t.ex. Paypal för besväret. Det skulle nog de absolut flesta icke-professionella artister/konstnärer gå med på tror jag.

Zolah
0

#9 redan frågat ;) hon skulle säga till om hon gjorde så

BeanLady
2

Nej självklart kan man inte sno någon annans bild! Uttryckte mig klumpigt där. Om man vill ha ett tryck som inte finns så är Spreadshirt bra och privärda. =) Det finns många som ritar egna tryck och vem som helst får köpa det trycket till valfritröja. Annars går det att fråga ägaren av bilden om man får göra en tröja med trycket för privat bruk. :)