Månadens råtta : Mars
Ny månad och ny tävling. Ny med nya, förenklade, regler.
NY regel, Tema: Måste finnas något rött och något hjärtan.
(Bilden ska innehålla något inom detta tema)En bild per medlem. Bilden ska vara i formatet 800x600. Vill man byta bild är det bara att PM:a mig.
Tävlingen pågår fram till 18:00 den 24:de varje månad. Då avslutar jag tävlingen och postar en röstningstråd inom 24 timmar.
Bilderna får inte diskuteras i bildtråden.
Råttan som rörstas fram som vinnare blir nästa månads råtta och får sin bild på RiFs framsida. I slutet av året röstar vi fram årets råtta.
Lycka till! 
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Om ens bild vinner månadens råtta, får man vara med och tävla resterande månader av året? :)
#1 Klart man får, bara inte använda samma bilder igen :)
#2 Jag som inte var med i förra månadens tävling just för att man inte skulle få vara med igen… *skäms*
Då blir det att ta hjärt-bilder imorgon då *ler*
Det är hjärtan på "underlagret"/tyget hon är på, det syns inte så bra.. :/
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Fråga: Får jag tävla med en bild på min nakenråtta?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#8 sajtvärden vill gärna att naken råttor undviks helt.
Hur röstar man ? :o
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
#14 Det kommer en separat röstningstråd senare!
Okej :)
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
Röstningstråd snart..?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Röstnings tråden på G. Hänt en massa skit under helgen. Tråden dyker upp i morgon.