[SÖKES] Dumbo rex hona
Åh herrejesus jag diggar buren!
Skulle tycka det var västa paradiset om jag var råtta ! :D
Vad är det för bur? :)
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
Den är verkligen super!
Bra öppningar och rådistjejerna älskar den 
Hade tur o fann den i väldigt bra begagnat skick för 800kr.
Då ingick röret o en såndär plastavsats.
De säljs med ställning med hjul på (mkt smidigt då vi städar) för runt 1.800kr på bland annat Bromma Blocks Zoovaruhus.
Tyvärr minns jag inte vad den hette o jag hittar den inte då jag söker online heller, återkommer om jag hittar info om den för den är helt klart en rekomendering
Men oj vad svårt det verkar vara att hitta Dumbo Rex flickor…har sökt över hela landet, tänkte att man kanske kunde ta hjälp av djurtransport eller nåt 
GD Rival heter buren! Och sådär ser den ut oinredd!
åh! vilken jäla tur jag har, för precis såna har dem på djuraffären fast, svarta och dem kostar 3000 :-, men tack för länken ska kolla där :P
//Ebba
Bor du i Sthlms området? För det står 1695kr på hemsidelänken men jag har för mig det stod 1800kr då jag var i butiken, o man kunde inte beställa från internetbutiken.
Det är en mkt prisvärd bur tycker jag, o man kan byta plats på bottengallret med plastbrickan så de slipper gå på gallret.
#5 finns affären bara i sthlm? den låter ju riktigt intressant! :D
//Ebba
Det är alltid svårare att hitta råttor när man söker efter något så specifikt *ler lite*
Vi har kullar med rex inplanerade nu väldigt snart, men dumbo är det mer fattigt med från vårt håll. (:
#6 Vad jag vet iaf? Men du kan ju ringa dit eller alternativt söka på burens namn o se om det finns nån återförsäljare närmre dig.
#7 Ja, nog är det så :) Rex är nog viktigare än Dumbo… Men finns ni i Sthlm?
#8 Javisst! Vi bor i Saltsjöbaden (:
#8 ja, det kan man ju faktiskt göra :P
//Ebba