Vill berätta varför
Varför är sajtvärden en riktig bitch numera? Jo, sen i december såhar jag haft rosfeber dom som kollar på länken ska inrikta sig på dom läskigaste benbilderna som finns där.För så ser det ut, eller har sett ut, eller kommer att se ut.
Jag har så ont så jag skakar, har svimmat av smärtan några ggr och är inte solsken och blommor just nu.
Har dessutom en inkompetent läkare som inte ens kan förstå att man inte avbryter behandling efter en kur utan man behandlar till dess att infektionen är borta.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Shit vad jobbigt!
Krya på dig!

Mvh Stephanie 

Jag försöker.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Krya på dig!

Men usch då! :(:( Mycket otrevligt! Hoppas du får en riktigt mastodontkur i antibiotika och blir frisk snabbt!
Åh fyfan :/ Kan du itne kräva att få en annan läkare? Kan vara farligt om man inte får rätt hjälp i tid. Hoppas du tillfrisknar snart, krya!
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Jösses, anmäl läkareländet, så ska du inte behöva ha det!!
nej men fy. hoppas du blir bättre :)
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Verkligen inte roligt för dig! Vi skall alla ha överseende med dig om du måste avreeagera dig lite här på sajten :) Tack för att du vågade berätta.
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Itchy, jag har låtit medisarna jobba istället för mig men när saker riktas direkt till mig eller något slinker mellan fingrarna på medisarna, även dom är människor, så kliver jag in. Om då någon börjar prata om att få fram friskare nakna råttor då skulle det ha brunnit för mig även om jag inte var sjuk. Dessutom så har jag inte varit en tyrann, trust me, ni skulle märka om jag var det.
Jag försöker desperat få den andra läkaren men hon verkar aldrig vara där.
Krya på dig!
Ojsan! Många kramar och ett stort KRYA PÅ DIG! hoppas du får en ny läkare :)
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"