(S) Snygg och rymlig voljär
Hej!
Säljer en stor och rymlig bur som jag haft till degus men funkar till andra smådjur också (råttor, fåglar..). I taket sitter en UV lampa för fler ljustimmar under den mörka årstiden. Taket går även att ta av om man vill!
Buren är lättstädad då burbottnen bara är att dra ut och tömma! Finns en gallerbotten man kan sätta för bottnen så djuren kan vara kvar i buren medan du tömmer och diskar bottnenlådan. Buren står på hjul och är lätt att flytta runt.
Utöver några få skönhetsfläckar är buren i mycket gott skick. Det saknades även en liten bit när jag köpte den men inget som påverkat konstruktionen på något sätt. Sladden till lampan som medföljer har några bitmärken på sig.
Medföljer 3 matskålar, UV-lampa samt plastbrickor och plexiglasskivor som jag använt som hyllor.
Innermått: 72x57x93 cm (LxBxH)
Totala måttet: 76,5x61,5x163 cm (LxBxH, höjden blir 187 cm med tak)
Pris: 1500 kr
Finns i Uppsala (kan transportera buren till dig med bil om du bor inom Uppsala och vill köpa buren).
Åh! jag som letat efter en stor och bra bur jätte länge! :P
Har du möjlighet att transportera till västerås? :)
Vore superduper bra om det skulle gå :)
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
#1 Det är möjligt att jag kan göra det nästa helg då jag ska ner till föräldrarna i Småland och hälsa på. Dock blir det en liten omväg över Västerås så isf vill jag ha bensinersättning bara :). Ska kolla upp möjligheten! (Det är fler som ska följa med mig ner så måste hör att det är okej med dem också isf, och kommer vi iväg väldigt sent så kör vi över sthlm istället).
Jag kan eventuellt även transportera den vid annat tillfälle också om det inte skulle funka nästa helg, men då får du betala hela bensinkostnaden tur och retur :) (annars blir det bara den extra sträckan det tar att köra över västerås jämfört med att köra över sthlm…vet inte hur mycket det kommer skilja dock). Ska även ner till Småland senare i vår men det blir kanske först i mars-april.
Skicka mig ett pm om var du vill ha den transporterad isf och om du vill att jag transporterar den vid annat tillfälle (och du betalar bensinersättning för hela resan) eller om du vill vänta till nästa tillfälle då jag ska ner igen OM det inte är möjligt att transportera den nästa helg. Det blev lite rörigt nu kanske, men förstår du hur jag menar? Hehe
Du får den nermonderad då den inte går in i bilen annars, men det medföljer instruktioner (jag rekommenderar att man är två personer när den sätts ihop).
Såld! Annonsen kan tas bort

Låser annonsen!
Qui dormit, non peccat