Syskon till mina råttor från Mische
Ni som har syskon till mina tjejer får gärna lägga in bilder och visa
. Och så hoppas jag att era rådisar är lika underbara som mina
Detta var ju då alla honor.. Vore kul att se någon av killarna :D
// Fawo (;
Oj, det var bara 3 honor? Nojiko ser ut som en bestämd liten dam
Oj, vad hon har blekts!
Jo, busiga är mina troll också
Vad söt hon är! Ska se om jag kan fixa fram lite nya bilder på syrrorna…
Niko är fortfarande mindre och smalare än Nami, som är lite mer glad i mat än vad syrran är. Bägge två är förstås helt underbara
!
Min fina Nami har till min stora sorg och förtvivlan fått somna in idag, pga en svår käkfraktur. Jag är fortfarande i chock, då detta gått så fort- för ett par dagar sen var hon "helt som vanligt"… Nami är en av de absolut trevligaste råttor jag träffat, och hon var extremt gosig. Det är väldigt tomt här hemma utan min gumma
Åh nej :( Käkfraktur? Vad hade hänt?
rip lilla Nami <3 Nojiko saknar henne också mycket!
// Fawo (;
Hennes käke ver helt sned, troligen pga trauma/slag el dyl tex i samband med bråk. (Men jag har ju inte sett vad som hänt, så vet inte säkert, men misstänker att det skett i ett bråk. Det var disharmoni i flocken sista tiden) Besökt vet 2 ggr, och detta var tydligen ovanligt på råtta. Extrem otur. Vet tyckte det bästa, för Nami´s skull, var att få somna in, därför att hon troligen inte skulle bli helt återställd. Allt har gått fort- i förrgår upptäckte jag skadan, idag är hon borta. Det är vansinnigt hemskt, jag trodde aldrig att jag skulle förlora henne så tidigt, och definitivt inte pga en sån här skada. Den som bråkade är också borta nu, så det känns harmoniskt i flocken och det får jag vara glad för. Jag sitter med Niko nu och myser, njuter av hennes fina sällskap som är en tröst i eländet. Tack för er omtanke!
Vänta vänta.. Fyller inte de år den 20? Eller har jag fel datum? D:
// Fawo (;
#18 Men aaah så lika de är :D Fotar nytagen bild på Nojiko så snart jag kan :-)
// Fawo (;
#14 feb har jag fått uppgift om
Annars får jag fira henne 2 ggr
Ja fota syrran
#19 Kollade i bebistråden här och du har rätt- imorrn fyller de 1 år
#22 bra, då blir det tårta imorgon! mums 
// Fawo (;