Hjälp i Umeå. Ev transport Luleå?
Jag skrev nyss en tråd om mina råttor som såldes till en i Umeå som sedan parade dom. Valde dock att ta bort den tråden Har fått besked att den äldsta damen dött idag… Och imorgon skickar hon bort resten av råttorna men jag får hämta hem mina andra två om jag fixar transport. Jag ska försöka få tag i min kompis men tror att hon åkt hem den här helgen redan. Tänkte bara se om jag har tur att någon åker norrut väldigt snart? Jag kommer eventuellt försöka åka till Umeå själv redan i helgen för att hämta dom. blir dock antagligen med buss så måste kolla om hon kan skjutsa dom till busstationen i såna fall. Dom är mest troligt dräktiga också så. Men det ska vara 1-2 veckor kvar. Hon vill skicka bort dom på en gång, gärna redan imorgon.
Dags att sova ifall jag åker buss imorgon. Kommer stiga upp tidigt så är det någon som kan hjälpa så säg till :) Mitt hjärta brister över Lulus död.. Och jag bara måste få hem dom andra två.
jag bor i skellefteå så om du måste mellan landa kan du ju komma förbi mig ist för att vänta på busshålls platsen
Tack. Men verkar som att det blir att åka bil ner någon gång under dagen. Väntar bara på att "chauffören" ska vakna.
ok, lycka till :)
Tack :) Ingen rolig dag att vara ute och köra. Blåser en hel del. Snön får gärna hålla sig borta idag :p
Berätta gärna hur det gick! Tror vi är flera här på forumet som har oroat oss över dina tjejer och bara vill att de ska få komma hem till dig igen.
#6 säger som dig, berätta hur det gick! :)
Ska göra det. :)
Nu har jag två damer i min bil. Fick inte möta hon som hade haft dom utan hon skickade en kompis med dom. Men så fick jag se att Lulu visst lever, den äldsta damen. Och att det då är min fina Evy som dött. Försökt få tag på hon som haft dom och tillslut svarade hon. Jag vet bara inte om jag ska lita på något jag fått höra.
Så då var vi hemma. Så nu ska jag väga båda, flytta in dom i varsin bur eftersom jag inte vet hur långt in i dräktigheten dom är. Om dom är dräktiga. Men båda ser lite rundare ut, men jag har ju inte sett dom på en månad ungefär. Nu är det väl bara att förbereda mig så gott jag kan inför dom eventuella kullarna.