Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 631 ggr
Thawelin
0

Säljes Två råttbebisar (Hanar)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två pojkar från min kull är fortfarande kvar till salu! Två nyfikna och trevliga grabbar söker hem. Dom blir leveransklara nu på Söndag (19/2-12) och vill gärna hitta ett hem då!
Jag har inte möjlighet att behålla dom då jag ska försöka att inte skaffa mig fler råttor pga att jag börjar få allergi!

födelsedatum 15 Januari 2012
färg, teckning o hårlag Amber husky roan db, Agouti eubk db
kön Hane
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 12/12
faderns namn, födelsedatum, vikt Chuck, 14 mars 2011, 550g
moderns namn, födelsedatum, vikt Alice, 21 maj 2011, vid parning 245g

syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Jag fick en tjuvparning som hände på julafton då alice smitit ner i hanarnas bur, det var alltså inte planerat att få denna kull!

omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Föräldrarna funkar jätte bra i flock och människor. Chuck är min lilla prins som älskar människor. Ingen av dom har visat aggressivitet mot både råttor och människor. Ungarna är busiga och jätte goa

pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb 200 kr styck, ej reggade
ort där råttan/råttorna finns I Hörnefors söder om Umeå
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Thawelin@hotmail.com, finns även på PM på iFokus och i denna tråd ;)
Om annonsen ska vara låst eller ej Ej låst

//Jacqueline Thawelin

antidote
0

Amber pojken! Jag letar hanne :P tror du det är möjligt att fixa transport till örebro så är jag väldigt intresserad :P Jag heter Ipukeglamour på daywievs vi har pratat lite innan :P

Thawelin
0

#1 Jag kan försöka hitta transport dit! Lägger upp en annons på djurtransport ;D

//Jacqueline Thawelin

antidote
0

Yaii jag som ville ha en liten chuck bebis :D