Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 557 ggr
Virkan
0

Bebbar i Örnsköldsvik?

Hej!

Min lilla hanes rumskompis fick somna in för några dagar sen, och nu är lilla Koda ensam kvar… Jag vill absolut inte att han ska vara ensam, och vill gäna köpa en eller två små pojkbebbar som sällskap till honom!

Ungefär den 21 den här månaden ska jag åka till Örnsköldsvik (eller rättare sagt, har tillgång till skjuts dit), är det någon uppfödare där som har flyttklara råttor, redo att flytta hem ifrån? Helst bebisar, men några månader går väll ann det också :)

De ska bo en stor rymlig bur som jag ska bygga själv (just nu har jag två ihopsatta burar med massor av rör, hängmattor, hyllor och leksaker), och de ska få färskmat varje dag och alltid ha tillgång till Torrfoder och vatten. Och så ska de bli gosade med varje dag, såklart!

Hoppas att min Koda slipper vara ensam!

(om du eventuellt är uppfördare, eller känner till någon uppfödare i Örnsköldsvik eller utanför/runt om, får ni gärna pm:a mig här, eller maila majastaaf@gmail.com) Tack! :D

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Virkan
0

*Puttilutt* Vill verkligen ha fler råttor! ;)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

IzaEleonora
0

Sockerråttan har precis fått bebisar :) hon är från malå i närheten av ume :)

Virkan
0

För långt :( Pappa kommer att vägra skjutsa mig så långt…

IzaEleonora
0

Det är närmaste som finns :/ vad jag vet om är också från ö-vik!

IzaEleonora
0

Fast hon jag kommer skaffa mina killar från är från Västemark (tror jag de hette) ligger strax utanför hörnefors som är mellan ume och nordmaling. Men närmare än så tror jag inte man kan komma =/

Thawelin
0

Jag har två pojkar i hörnefors som är leveransklara nu på söndag som ännu söker hem om inte det är för långt hit? ;D

//Jacqueline Thawelin

Virkan
0

#6 för långt ;(

MEN jag har redan fixat små rådisar nu! :D