Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 606 ggr
CaptainBalls
0

Sökes: Hane och stor bur !

Heejsan.

Min kära Murphy är ensam så jag söker mig en till hane !
Men då behövs även en större bur så är intresserad utav både bur och en hane.

Han ska inte vara alltför gammal hälst bebis då min nuvarande är 8 veckor gammal. Gärna lugn och mysig !

Bor i kopparberg/örebro län.

Så inte alltför lång bort.

Örebro,lindesberg,storå,luddvika.. någonstans inom där.

Hör gärna av er ! Emma

Varghund88
1

Hejsan!

Är rätt säker på att Ladugårdens har hanar kvar i sina nuvarande kullar. Värt att kontakta – helt fantastiska råttor därifrån!

Ladugårdens hemsida:
http://ladugardensrats.webs.com/

CaptainBalls
0

Tack så mycket har redan mejlat henne :D

zickan
0

Jag har en stor bur som ska säljas. Har ett tugg hål på ett av hörnen som behöver lagas. Jag har satt för en hörn toa när jag använt den. Passar till runt 7 råttor.
Har även ev hanar som söker hem om 3v eller 6 veckor.
Finns i västerås. Men köra till örebro mot bensin kan nog lösas.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

CaptainBalls
0

Åh min moster bor i västerås kanske kan jag flirta med mor min att åka ner och hälsa på henne, haha !

Kan du fixa bild på bur samt eventuellt hanar ? =)

zickan
0

Ena kullen är inte född ännu. Väntas mot söndag-måndag. Födda kullen är grimm storys(tråden) som nu är 2 veckor gamla. Men jag vet inte vad som kommer finnas kvar i den kullen. Ägaren till mamman kommer hit när de är 5v och väljer dom hon vill ha.

CaptainBalls
0

Okej vill inte att han ska vara ensam så länge till och vill ha en så fort som möjligt. Är det fel att gå till arken zoo och köpa en.. ?

Varghund88
0

#6 Jag skulle ärligt talat inte göra det själv. Om jag hade varit i din position så hade jag helt enkelt haft honom innanför min tröja/på axeln konstant tills jag fått tag i en unge från en vettig uppfödare haha.

Ladugårdens fick ett par avbokingar på hanar igår på en kull som är leveransklar redan. Ska själv ha en hane från den kullen och min syster ska ha två honor. Helt fantastisk kull verkligen. Urmysiga som bara knastrar och gosar. Jag ville stoppa alla fickan när jag var där senast haha.

Vi ska hämta våra tre på torsdag i alla fall. Längtar! X3

Men a, vet inte om Ladugårdens har en väntelista eller så just nu men om jag var du så hade jag ringt imorgon om du inte har fått svar innan dess. Vet att mejlen har krånglat lite för henne – men telefon brukar funka; särskilt lite mitt på dagen sådär.

Lycka till! Hoppas verkligen du hittar något snabbt åt din lille vän. *ler*

zickan
0

#6 leta lite till runt uppfödare. cosmonita.se finns också i västerås. Ratlings har en kull efter blå hooded mamma. Dock zoo hona har jag för mig. Men de växer upp i hem miljö. Hon finns också i västmanland.

Hittar du inget så är det lika bra att köpa från zoo. Men ta inte första bästa. Försök välj efter hanterlighet och hur de är. Arken vid erikslund, brukar ha bra djur och väldigt trevliga att prata med.

Stockholm finns det två omplacerings bröder. Dock på snart året. En black eubk, en black hooded. Ena ska vara rex. Bra stam. Pappan kommer från mig, mamman från bad seeds. Har inte varit några problem med nya hanar.

Zakaraa
1

Jag har en Ferplast Nota till salu, dock finns den i Gävle

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

CaptainBalls
0

Zakaraa jag är väldigt intresserad men beror såklart på priset då jag har två hästar som kostar så mycket just nu !

För min kompis ska flytta till gävle i helgen sen skulle jag kunna ta tåget dit om du kan möta mig vid stationen i gävle !