Utställningen i HBG 30/6
Vilka ska till denna utställningen?
Kul att se vilka som ska dit! 

Klart ni ska dit!!
Kom igen att råttägare, kan ju iaf åka dit och kika?
hehe.. har ännu inte fått tag på dem som jag hoppas på att få åka med *ler* de är ute & springer omkring för mkt (förvånar mig varje gång jag träffar på ngn som har ett liv utanför råttor & dator *skratt*) men förhoppningsvis ska jag ju dit.. när var sista anmälningsdagen nu igen? jag har väl inte missat den?? 

Jag ska inte ställa ut så jag vet inte.. 
Håller alla tummarna att du kommer, så du får din Danlee och jag får mina gossar av dig..
*längtar och hoppas*

Lalala jag ska med ^___^

Inga fler som ska dit? *Översocial*
Vi ska dit, jag och sambon! Och självklart våra råttisar!! 2 av dom kommer från Magda
Sista anmälningsdagen är den 1 juni tror jag om jag inte minns fel

Yay!! ^^,
Kom igen nu folket, vilka ska mer dit? *pressa er liiite*
skulle vilja åka dit men jag känner att det är lite för långt för mig att åka helsingborg, men ska på den i kallhäll iaf…

Helsingborg är fiiiint.. ;P *flirtar*

Jag ska såklart dit!

#10 Ska du ställa ut många av dina råttor? =)

#11 Japp så många som möjligt!

Jag har pojkvän i HBG och kommer antagligen vara där vid den tiden, undrar dock om det kostar något att bara komma och kika? :) Har inga råttor (än) tyvärr!

Jag ska ställa ut råttor för första gången i Hbg. Så om ni ser en rödhårig tjej som ser lite vilsen ut så är det jag. Ser fram emot det.

#14 Det kommer gå bra.. =) Man får vara förvirrad.. ^^,
#13 Inträde vet jag ingenting om… Tror inte det? Roligt att du vill komma och kolla iaf. Tycker jag verkligen att du ska göra.. =)
#14 jag ska också ställa ut för första gången *ler* rätt läskigt måste jag säga.. men det går nog bra för oss båda :)

Putt putt putt (Inte surputt)
wiiie.. nu är det bestämt! jag ska dit! :)

#18 Vi kommer att klara oss bara fint. Vilka klasser ska du ställa i? Har bara anmält till Pet än så länge, trodde först att man inte kunde ställa roan-råttor i standard men fick reda på idag att det går så nu vet jag inte längre. Får se om de blir 2 eller 4 klasser. Skas fundera lite till.

Ska absolut inte ställa ut men kunde vara kul att kolla. Ngn som ska köra från Malmö?