Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 318 ggr
Absinthe
0

Utställningen i HBG 30/6

Vilka ska till denna utställningen? 
Kul att se vilka som ska dit! Cool

Absinthe
0

Klart ni ska dit!!
Kom igen att råttägare, kan ju iaf åka dit och kika?

Magda
0

hehe.. har ännu inte fått tag på dem som jag hoppas på att få åka med *ler* de är ute & springer omkring för mkt (förvånar mig varje gång jag träffar på ngn som har ett liv utanför råttor & dator *skratt*) men förhoppningsvis ska jag ju dit.. när var sista anmälningsdagen nu igen? jag har väl inte missat den?? Förvånad

Absinthe
0

Jag ska inte ställa ut så jag vet inte.. Ledsen
Håller alla tummarna att du kommer, så du får din Danlee och jag får mina gossar av dig.. Skrattande *längtar och hoppas*

lolaisdenied
0

Lalala jag ska med ^___^

Absinthe
0

Inga fler som ska dit? *Översocial*

sweet_heart83
0

Vi ska dit, jag och sambon! Och självklart våra råttisar!! 2 av dom kommer från Magda Räcka ut tunganSista anmälningsdagen är den 1 juni tror jag om jag inte minns fel

Absinthe
0

Yay!! ^^,
Kom igen nu folket, vilka ska mer dit? *pressa er liiite*

CamillaS
0

skulle vilja åka dit men jag känner att det är lite för långt för mig att åka helsingborg, men ska på den i kallhäll iaf…Skrattande

Absinthe
0

Helsingborg är fiiiint.. ;P *flirtar*

TacoBelle
0

Jag ska såklart dit!

Absinthe
0

#10 Ska du ställa ut många av dina råttor? =)

TacoBelle
0

#11 Japp så många som möjligt!

Elina
0

Jag har pojkvän i HBG och kommer antagligen vara där vid den tiden, undrar dock om det kostar något att bara komma och kika? :) Har inga råttor (än) tyvärr!

miracle
0

Jag ska ställa ut råttor för första gången i Hbg. Så om ni ser en rödhårig tjej som ser lite vilsen ut så är det jag. Ser fram emot det.

Absinthe
0

#14 Det kommer gå bra.. =) Man får vara förvirrad.. ^^,

#13 Inträde vet jag ingenting om… Tror inte det? Roligt att du vill komma och kolla iaf. Tycker jag verkligen att du ska göra.. =)

Magda
0

#14 jag ska också ställa ut för första gången *ler* rätt läskigt måste jag säga.. men det går nog bra för oss båda :)

Absinthe
0

Putt putt putt (Inte surputt)

Magda
0

wiiie.. nu är det bestämt! jag ska dit! :)

miracle
0

#18 Vi kommer att klara oss bara fint. Vilka klasser ska du ställa i? Har bara anmält till Pet än så länge, trodde först att man inte kunde ställa roan-råttor i standard men fick reda på idag att det går så nu vet jag inte längre. Får se om de blir 2 eller 4 klasser. Skas fundera lite till.

Magda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#19 jag ska mest ställa i pet.. men en i både standard & pet :) ska bara se till att få kopierat lite anmälningsblanketter :) tror att det blir 4-5 råttor som jag tar med mig.. kanske 6 till & med..  *s*

Daydreams
0

Ska absolut inte ställa ut men kunde vara kul att kolla. Ngn som ska köra från Malmö?