Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 663 ggr
[morat]
1

Varför kan jag inte se bilder?

Har det hänt något med sajten, eller är det bara min dator tro?

Jag kan nämligen inte se min egen Avatar samt som jag inte kan se vissa bilder. Vissa avatarer och vissa bilder går att se, men inte alla! Förvånad Såhär har det varit i flera dagar nu!

Eriikaa
0

Samma här! D;

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

[morat]
0

Hm, antar att det är något med sajten då! :S

Zakaraa
0

Jag kan se bilder men inte någon av era Avatarer

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

moawi
0

Ja, jag tror att iFokus krånglar för tillfället. Jag hade problem med att se bilder även igår :/

Hoppas att de fixar det snart!

[morat]
0

*Pjuh* Trodde ju att jag var ensam med detta problemet, haha! Hoppas att problemet löser sig snart då, så vi kan se alla fina bilder och avatarer igen! Skrattande

Ganska störande när man ska läsa artiklar som visar tydliga bilder på något som man sedan inte kan se..

[134643]
0

Det finns en tråd på support.ifokus om det här, så jag antar att de försöker lösa det :)

Ibland kan det också funka att högerklicka på den lilla blå fyrkanten med frågetecknet och klicka på " Öppna bild i ny flik " eller " öppna bild i nytt fönster ". Funkar ibland iaf :)

[morat]
0

Jaha, okej! Tack för tipset! Glad

sarakaka
0

Det är inte bara du ^^

Thawelin
0

För mig har bilderna öppnats i ny länk varje gång jag ska kolla på dom, så jag hoppas dom fixar de också så jag slipper sitta och trycka på backa varje gång.. de tar sån tid..

jag har haft problem att lägga upp bilder ibland så Kan Dom Fixa Det! xD

//Jacqueline Thawelin

Zakaraa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla andra verkar ha fått sina problem lösta men jag kan inte se bilderna jag själv laddar upp! :(
Provat att ladda upp en bild här med så får vi se om det skiter sig också.. jättetråkigt att se att "alla" utom jag kan ladda upp! :(

Zakaraa
0

Nope.. fungerade inte -.- Fattar inte vad felet är!
Det verkar ju vara löst för alla andra! D:

[morat]
0

Kan fortfarande inte se vissa bilder, så du är inte ensam! Men jag kan iallafall se min Avatar nu! ^^

Zakaraa
0

#12 okej "skönt" att jag inte är ensam!
I tråden (pannfläckar) så var det bara jag som inte kunde få mina bilder synliga så blev lite smått sur :P

Ja min Avatar kan jag också se men det är just mina bilder som inte vill visas :( Vilket är tråkigt D: Men förhoppningsvis löser det sig snart..

Zakaraa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu försöker jag igen, ni får ursäkta att jag puttar upp tråden hela tiden men hellre det än att jag "förstör" en bildtråd :)

*hoppas det fungerar!!*

Zakaraa
0

JAAAAAAA!!!! x'D Sorry men vilken lycka, haha!

Thawelin
0

haha det har även börjat funka för mig :D

//Jacqueline Thawelin

Zakaraa
0

#16 Toppen! :D

[morat]