Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 1805 ggr
Fjordell
2

Shisou, Mushu & Dovahkiin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder på mina tre nykomlingar! Det är tre små söta flickor födda 25/12 -11, supersociala och trevliga, men väldigt olika!

Först ut är Shisou, som är den blyga. Hon älskar att vara nära mig, men inne i buren är det alltid full fart, fastän hon är lite mindre säker på det hon gör än vad de andra är. Hon har även ett lite speciellt utseende, då hennes huvud är rundare än de andras, och har kortare nos. Söt som jag vet inte vad! Glad

Fjordell
2

Sen har vi Mushu som är Shisous lite modigare tvillingsyster. Väldigt go och mysig tjej som älskar att hänga omkring sin nyfunna storasyster. Söker alltid värme hos närmsta frivilliga.

Fjordell
4

Sist men inte minst har vi Dovahkiin, som fick sitt namn då hon är en riktigt äventyrslysten liten tjej. Hon är alltid först överallt av de tre syskonen, medan de andra två gärna hänger ihop. Dovahs största idol är storasyster Odd, som är någon vecka äldre bara.

_tess_
0

Åh vad söta! =D Längtar tills jag får hem mina bebisar! All väntan börjar bli riktigt olidlig… ^^

Mvh Tess

Fjordell
1

Jag förstår dig! Den där väntan innan känns verkligen låååång Glad

chade
0

Gud vad små och söta om var O.o ser nästan ut som små möss haha!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Fjordell
0

#5 I knooow! De är helt minimala… Jag tror inte de kommer bli riktigt lika stora som de bör vara, då de verkligen inte fått rätt kost där de kom ifrån… Men jag får hoppas på att de hinner växa på sig litegrann då de kom rätt tidigt hit till mig :)

Fjordell
3

Här kommer en bild på Mushu, där man ser färgen lite bättre. Shisou har samma färg, men vad är det egentligen för färg de har?

Fjordell
2

Bjussar på en bild på bonussyrran Odd som blir 7 veckor idag! :)

Fjordell
2

Och så söta lilla Dovah. Tyvärr fick jag ingen bild på minstingen Shisou då hon låg och sov så gott. Ville inte väcka henne :)

darkness
1

Gud va söta Oskyldig vill oxå ha bebisar! Men får vänta tills jag flyttar hemifrån -.- För nöja mig med mina två brudar jag har Kyss

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

_tess_
1

Dom är helt underbara alla tre! Smälter ju när man ser dom! =) Jättefina bilder, framförallt de tre sista du la upp

Mvh Tess

Elinisa
1

Hjälp så otroligt gulliga!!  #7 -vilket sockersött litet tryne! Glad

Fjordell
0

Igår blev småttingarna 5 veckor gamla, men fortfarande väldigt små, även om jag känner att de vuxit och lagt på sig.

Shisou föll offer för kameran idag, söt som socker!

Fjordell
0

Lite nervös för det stora svarta monstret som hela tiden låter…

Virkan
0

Sååå söta! Jag gillar deras teckning väldigt mycket! :D

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

[postmortum91]
0

spelat mycket skyrim?:P

Fjordell
0

#15 De är underbara! :)

#16 Inte så mycket faktiskt, men just Dovahkiin passade henne så himla bra, för hon är en riktig äventyrare :D

[postmortum91]
0

#17 hehe antog att du fått namnet därifrån, va fint namn på en råtta faktiskt :)

Fjordell
2

Småttingarna vill att storasyster ska komma och lägga sig över dem, mysigast så!

Fjordell
0

Mushu på språng

Fjordell
1

Shisou kikar om matte serverat något mumsigt

Fjordell
0

Storasyster Udda sticker ut på äventyr så fort jag öppnar en lucka.

Gahich
0

19# gud vilka sötnosar!

Fjordell
0

#23 Visst är de! De är helt underbara allihopa :)

IzaEleonora
0

Åh vilka underbara flickor du har

Elinisa
0

Alltså #19!! -Som karameller!! Glad