Shisou, Mushu & Dovahkiin
Här kommer bilder på mina tre nykomlingar! Det är tre små söta flickor födda 25/12 -11, supersociala och trevliga, men väldigt olika!
Först ut är Shisou, som är den blyga. Hon älskar att vara nära mig, men inne i buren är det alltid full fart, fastän hon är lite mindre säker på det hon gör än vad de andra är. Hon har även ett lite speciellt utseende, då hennes huvud är rundare än de andras, och har kortare nos. Söt som jag vet inte vad! 
Åh vad söta! =D Längtar tills jag får hem mina bebisar! All väntan börjar bli riktigt olidlig… ^^
Mvh Tess
Jag förstår dig! Den där väntan innan känns verkligen låååång 
Gud vad små och söta om var O.o ser nästan ut som små möss haha!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#5 I knooow! De är helt minimala… Jag tror inte de kommer bli riktigt lika stora som de bör vara, då de verkligen inte fått rätt kost där de kom ifrån… Men jag får hoppas på att de hinner växa på sig litegrann då de kom rätt tidigt hit till mig :)
Gud va söta
vill oxå ha bebisar! Men får vänta tills jag flyttar hemifrån -.- För nöja mig med mina två brudar jag har 
// Stephanie och hårbollarna 
Dom är helt underbara alla tre! Smälter ju när man ser dom! =) Jättefina bilder, framförallt de tre sista du la upp
Mvh Tess
Hjälp så otroligt gulliga!! #7 -vilket sockersött litet tryne! 
Sååå söta! Jag gillar deras teckning väldigt mycket! :D
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
spelat mycket skyrim?:P
#15 De är underbara! :)
#16 Inte så mycket faktiskt, men just Dovahkiin passade henne så himla bra, för hon är en riktig äventyrare :D
#17 hehe antog att du fått namnet därifrån, va fint namn på en råtta faktiskt :)
19# gud vilka sötnosar!
#23 Visst är de! De är helt underbara allihopa :)
Åh vilka underbara flickor du har
Alltså #19!! -Som karameller!!