Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 490 ggr
babsan
0

Hona säljes :'(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okey, det är ingen råtta men en chinchilla. Jag har en iller som är på buren hela tiden och vill döda Elsa(chinchillan) och det funkar inte att ha båda 2 :'( så jag måste sälja henne.

det är väldigt akut, så om du känner någon eller om du vill ta dej an ett kelmonster på drygt ett år så pm:a mej för mer inofmation eller adda mej på msn:  yo_jempa@hotmail.com

Mymlan
0

Varför skaffar man sig ett rovdjur som iller faktiskt är. Du får ha chillan i ett annat rum med dörren stängd.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

lolaisdenied
0

#2 varför skaffar man sig katt, de har sina instinkter de också:S

Mymlan
0

Mina katter bryr sig ej om mina rådisar eller de andra smådjuren. Katterna fanns här innan smådjuren kom in. Och mina katter är ej utekatter så de har ej vanan att jaga. Visst katt är katt och man får ej lita på dem till 100%

Men jag har uppfattat att iller har mer jakt instinkt och ser smådjur som byte.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

CamillaS
0

jag har också tre katter och dom var här innan råttisarna, dom tycker det e jätte intressant att sitta vid råttburen varje dag och titta på råttorna och när råttorna e ute med mig så har jag sex ögon som rå stirrar på dom det är innekatter det med men som sagt så länge inte mina råttor blir uppstressade av att katterna stryker runt vid buren så e det lungt, men som sagt man får hålla ett vakande öga på dom ;)

lolaisdenied
0

mina råttor har varit här längre än katten. hon rör inte råttorna, såvida det inte är ungar..däremot har hon inte varit snäll mot en av mina möss och en dvärghamster.. iof är hon en upphittad katt och jag litar inte på henne..

min syster hade iller, det var inga problem..

zimzon
0

Med tanke på att alla råttor som man annonserar om här måste vara registrerade så borde man väl inte få annonsera om andra djur heller?

babsan
0

Mymlan: du behöver verkligen inte ge mej mer skuldkänslor än vad jag redan har, det här är det tuffaste beslutet jag någonsin gjort, o vad gör du nu om jag tyvärr inte får ha mina djur i andra rum förutom mitt ?:O…. jag tycker att man kanske borde ta reda på lite mer först innan man säger ngt…..Du har ingen aning om hur ledsen jag är pga det här…..Skulle du bli glad om dinna katter var intresserade av din(a) råtter och nästan skrämde ihjäl dom, skulle du ha kvar dom då ?? :S nej, tror inte det, o om du hade satt ut dom på annons så hade det vart en person som hade skrivit: varför skaffar man sej ett rovdjur som katt faktiskt är ?!…. det skulle inte du tycka var kul… jag har nog med skuldkänslor, jag får skit för henne i princip varje dag… o det gör ont….Så ni som inte diggar det, skriv inte Skrikandes

CamillaS
0

hon e jätte söt iaf… skulle gärna haft en chialla men har ju som sagt mina råttor och katter och vi bor tre st i en 2a så tyvärr skulle det bli för trångt, men hoppas på det bästa för er och att du hittar ett bra hem till henne =)

Muszimba
0

Babsan, jag har tagit kontakt med en kompis som har chillor och frågat henne om hon kan hjälpa dig, väntar på svar från henne. Hon bbbor i Huddinge/Stuvsta-området.

babsan
0

#9 såg ditt pm o svarade, men än en gång, tack så hemskt mkt för att du inte säger något spydigt o bara är snäll o hjälper mej :) (F)

Inlägget är låst för nya kommentarer