Bytes, säljes, kastas från balkongen
Morr, måste beklaga mig.. HATAR uppsättningen med dessa eländiga hyllor, och de där plastknapparna som inte funkar alls för mina fingrar. Enda som är bra med dem är storleken!
Nån som har trekantiga hyllplan med skruvar och kan tänka sig ett byte eller liknande? Bort ska den iaf.
Finns lite annat oxå, som hus och illerrör bla som jag kan tänka mig att bli av med för en rimlig summa. Finns i sthlm
Bilder kommer bara jag hittar kameran. infogar gammal bild på hyllplanet jag vill bli av med. Obs, bara ett plan, inte 3.
Qui dormit, non peccat
OT: Vad heter den där buren? :) Letat efter en sådan, men lättare att hitta om man har namnet på den.
Mvh. Sanne & Djuren

Det är en gammal lagos du letar efter :)
Rekommenderas inte om du inte tänker lacka gallret, då gallret är ogavlat och drar åt sig hur mycket kisslukt som helst. Sålde min för att den stank så äckligt oavsett hur mycket jag skrubbade.
Qui dormit, non peccat
#2 Okej tack för att du sa det :) då köper jag nog en Hornbach voljär istället :)
Mvh. Sanne & Djuren
Vill som sagt fortfarande köpa några rör av dig! Kan hämtas i veckan, bor inte så långt ifrån dig :)
Jag har letat efter sånnadär hyllplan! Vad vill du ha för det?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

#4 pmar dig :)
#5 Det är använt men i gott skick förutom en vit fläck som jag tänkte försöka få bort med ättika. Går den bort så är den i nyskick typ. Kostar mellan 100 och 120 kr ny, hade tänkt mig minst 50 kr iaf. :)
Qui dormit, non peccat
Låter som ett alldeles utmärkt pris tycker jag. Kan du skicka? 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

#7 Jo visst kan jag skicka, men då är vi nog uppe i långt över nypriset för den! Den är ju rätt stor typ 38*52 och ca 2½ cm tjock.
Qui dormit, non peccat
Får väl se om någon kan ta med sig den upp då, vart i sthlm bor du? 
//Lamina

Jag bor i hägerstensåsen, strax utanför tullarna typ :)
Qui dormit, non peccat

Säljer min furet tower, bra skick, inget gnagt galler. Lite gnagd på ena bottenlådan, men aboslut inga hål eller liknande.
1500 kr vill jag ha, eller ett intressant byte!
Qui dormit, non peccat

Putt!
Har även fler burar till salu, pma vid intresse!
Qui dormit, non peccat