Klippan->hässleholm->sthlm->sundsvall
Den 14 augusti kommer jag att åka från klippan till hässleholm, ta tåget från hässleholm till stockholm och från stockholm till sundsvall, är ganska bra med tid mellan tågbytena. Är det någon i sthlm eller sundsvall som är intresserad av någon av mina råttungar jag har kvar kan jag ta med mig om de hämtas upp på någon av stationerna på vägen upp.
Jag åker hem igen den 19 augusti och behöver någon transporthjälp från sundsvall eller sthlm ner till hässleholm eller Klippan så tar jag gärna de på tillbakavägen.
Om någon vill ha mer info så skriv ett mejl till mig här på iFokus. 
(Mina råttungar är reggade i srs om detta ens räknas som annons)

-Blev fel-
Åh vad jag skulle vilja ha en till liten pojke… Bor ju i Sundsvall. Synd bara att jag lovade mina föräldrar att nöja mig med två :/
Har du bilder och information på de som är till salu någonstans?

#2 Jao, har ju lite bilder på dem i annonsen här på köp och sälj den senaste, har du mejl kan jag ta helt nya bilder till dig och skicka.. =) Sen står släktträdet på min sida beroende på om du vill ha dumbo eller dumbobärare, dumbona är från japanska kullen.
Har tre dumbo kvar, två svarta rexade Ronin och Yasashiku som även är irish mm, sen en helsvart dumbo som heter Haru. Haru är en redig goding, de är iofs de andra också men Haru är jättemysig, Ronin är störst.
Sen har jag tre svarta eubk dumbobärare.. =) Alla lika nyfikna och gosiga, Exor är dock en liten herre, men väldigt mysig. =)
Men vill du ha nytagna bilder skickar jag mer än gärna till din mejl. =)