Akut hem råtthane i Uppsala
Jag har en råtthane på ca ett halvår. Han är själv pga anledningar jag kan ta med den eventuella köparen.
Hugo är en underbar liten kille, av genetiska skäl så kommer han inte bli så stor. Han älskar sällskap och uppmärksamhet, och vill komma till ett bra hem där han blir omhändertagen. Om du vill försöka släppa ihop honom med andra råttor så försök väldigt gärna. Jag tror att han kan gå bra som avelshane också, men detta vet jag ingenting om. Han bor i Uppsala och jag vill väldigt gärna att han ska fortsätta göra det. Jag kan inte pyssla så mycket med honom pga allergibesvär, inte mot själva råttan utan mot kvalstern. Jag har börjat fått symtom på astma, och jag kan inte ha honom kvar. Detta skriver jag nu eftersom det är väldigt akut, han behöver ett nytt hem så fort som möjligt. Dock är jag noga med vart han hamnar, jag vill kunna hälsa på honom.
Mer information får du om du mejlar. Jag vill att du skriver ett mejl till mypresto92@gmail.com och inte här, då jag inte kommer logga in här så ofta. Jag tycker bara att det är synd att behöva avliva ett friskt och snällt djur.
Hoppas du kan hitta ett hem åt honom. Annars finns alltid råtthjalpen.se
Men vill gärna be dig följa denna mall http://rattor.ifokus.se/discussions/4d714bfab9cb46223305f7a4-annonsregler#discussions-1
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
har mejlat då både jag och min syster kan ta honom=) har dock inte fått något mer svar från henne:/