Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 718 ggr
JonathanSi
0

Råtthane för parning sökes i Kalmartrakten

Jag har två råttjejer som är lite drygt fyra månader. Min högsta önskan är att hitta en trevlig råtthane så att Disa eller Nala kan få bli mamma. Vi bor i Kalmar så det vore bra om ni bor i närheten. Vill gärna att vi träffas ett par gånger för att stämma av om det känns bra.

Jag kan nås på tel 0480-47 07 22. Eftersom jag är ganska ung måste mina föräldrar vara med i planeringen också.

Hallonblad
9

Jag tror det blir lättare att få svar om du lägger upp mer fakta om dina tjejer. :) Varför vill du avla på dem? Hur ser deras stamtavlor ut, är de reggade i SRS, har de varit sjuka, har deras släktingar varit sjuka? Hur är de i introduceringar? Hur gamla har deras släktingar blivit, hur gamla är deras föräldrar? Hur mycket råttvana har du? Hur ser råttorna ut; färg, teckning, hårlag? Har du ställt dem någon gång, och vad fick de då för bedömningar? Tänker du regga eventuella bebisar?

Allt du kan komma på om flickorna och eventuella bebisar. ;)

Du bör också skriva vad för slags hane du letar efter, och vad du har som mål med parningen, så vet folk om det är någon mening med att erbjuda sin pojk eller inte.

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig