Vad gör man inte för dem?
Rena rama lekstugan i köket nu! Klippt och tejpat och pysslat ihop "borgar" med rör och gångar innuti nu under julhelgerna. Fixat i ordning en bur som extra lekutrymme då de får vara lösa i köket :) Ska nog klä in kartongerna i något snyggt papper, det ser bra rörigt ut nu! :P
Bortskämda rådisar! Trots att de nyligen gnagt sönde munstycket till min nya dyra dammsugare XD
Inte nog med det, de ratar nu alla sorters smådjurgodis, katt och hund godisar.. Kalvfrikadeller ska det vara från barnmatshyllan! 
Har ni pysslat något nu under julen?
Jisses.. Vilket slott!
Och jag blir så nyfiken.. vart kan man köpa de stora burarna?!
köpte dem på kattlycka.se :D GD Rival heter den annars på andra stället. Billiga och bra! Under den rullade handduken mellan dem går ett rör coh jag fixat till så de kan gå mellan. Hade både pojkar å flickor innan så därför köpte ja inte en dubbel gd.
Ser superhärligt ut! Inte en tråkig sekund för de små!
Hade jag haft utrymmet hade jag försökt mig på ett liknande projekt, men det får vänta! :) Riktigt smidig lösning däremot.
Min garderob är förtillfället full av strö och övriga bur/rått tillbehör, så ett sånt där förvaringsutrymme skulle ju sitta perfekt!
Haha lustigt att du säger det ;P Inte en tråkig sekund nej nej, gick och tittade till dem, så klart sitter de å tuggar i sig ett korkunderlägg till grytos som hamnat på golvet XD
Haha! Jag saknar det där.. mina två pojkar gick hastigt bort i höstas och hittills har jag inte hittat någon uppfödare som har en planerad eller nykommen kull i närheten av min hemstad.
Men en uppgradering av bur måste göras till dess iaf! Så nu hittade jag ju den ultimata :)