Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 3859 ggr
Fjordell
2

Shisou, Mushu & Dovahkiin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under lördagen var jag och hämtade 3 underbara flickor, som än bara är 4 veckor gamla. De går jättebra ihop med min 6 veckors tös som jag hämtade för en vecka sen. Jag är så fruktansvärt glad :)

Först ut är den minsta sötnosen, Shisou.

Fjordell
0

Mushu

Fjordell
0

Och så har vi Dovahkiin

Fjordell
0

Här kommer bilder där man ser färgerna lite bättre.

Dovah

Fjordell
0

Och så har vi Shisou & Mushu tillsammans med storasyster Odd. Vad har småtöserna för färg? Odd är iallafall blue husky roan, de andra flickorna ser också grå ut, men inte om man jämför med storasyster, de har en lite varmare ton än henne.

Itchy
0

varför sålde uppfödaren ungarna när de bara var 4v ???  de borde ha stannat minst 1v till :(

You can't spell Bitchy without Itchy

Fjordell
0

#5 Håller helt och hållet med dig. Av någon anledning så hade de bråttom att få i väg ungarna. Helt meningslöst enligt mig. Har man inte tid och möjlighet så skaffar man inte djur, eller ännu mera djur.

Itchy
0

aha :(

det är synd när människor bara tänker på sej själva & inte att djuren kan ta skada av ens handlingar :/

hoppas att alla har det bra nu iaf ^_^

jag som hade tänkt döpa en kommande råtta till Dovahkiin :P nu får jag ju hittat ett annat namn

You can't spell Bitchy without Itchy

[Ratass]
0

skyrimnördar? ;P Skitsöta bebbar btw! ;)

hus-musen
0

#4 På min skärm är de black husky roan :)
Söta små, synd att uppfödaren inte ville ansvara över dem. Men du får göra det bästa av det och ge dem massor med nyttig välling och mat så de växer ordentligt :)

Qui dormit, non peccat