Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1902 ggr
Ella
0

Råttunge till Salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu är det så att jag har en liten tjej från kullen som behöver hem, men hon är lite att tampas med, hon är nervös och springer ofta iväg när främlingar är här eller om det är mycket folk, hon börjar bli bättre med mig och kommer i allafall upp i min famn.

Men som sagt hon behöver ett hem för livet, där hon kan känna sig trygg och få mycket kärlek, hon heter On jusst nu och är från min kull som ni kan läsa mer och se fler bilder i inlägget Storken har anlänt!

• födelsedatum: 29/11- 2011
  • färg, teckning o hårlag: Slätpälsad, dumbooch  färgen är European Berkshire.
  • kön: Hona
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): fyra stycken vid födseln och fyra vid avvänjning.
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Gary, han är ungefär ett år gammal, vikt (?)
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Soya, 8/4-2011 vikt 300g.
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: både min och Soyas första kull, ville få fram snälla, pigga men smarta råttor.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: som jag skrev där uppe är hon ju nervös men otroligt snäll mot sina syskon, mamma och moster.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: jag vill ha 150 kr för henne.
  • ort där råttan/råttorna finns: Nykvarn  ( utanför södertälje )
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Pm eller hotmail som är ella-hunden@hotmail.com
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
hus-musen
0

Hennes färg är black,  european berkshire är bara teckningen.

Qui dormit, non peccat

:holmgreen:
0

Jag är ev intresserad!

Ska kolla med mina föräldrar , så pm:ar jag dig sen ;)

Rattliv
0

Jag är mycket intresserad om hon finns kvar.

Har för tillfället 9 st råttor hemma, var av 5 st är tjejer.

Driver också en privat omplacering av råttor, så du kan gå in och kolla på våran blogg Rattliv.bloggo.nu

Hör gärna av dig oavsett om hon finns kvar eller inte.

Mvh Michaela