(K) Blå hane sökes
Letar nu efter ny hane för våra pojkar är släkt med den tänkta damen! :)
Det vi söker är hane utav någon blå-variant för ska paras med en svart tjej senare är tänkt så ifall han är äldre är ingen fara dock max halvåret gammal.
De kraven som vi har:
- Trevligt temprament!
- Fin och bra byggd i kroppen
Det som vi har att erbjuda är ett hem med mycket pyssel,burkompisar och fin rymlig bur(GD RIVAL 80x54x157cm,LxBxH)!
Ska han vara max ett halvår gammal? SRS rekomenderar väl minst ett år eller mer? Bara undra, ingen kritik :)
#1 Vet det men tanken är för att tjejen bara är ca 2 månader och innan hon blivit gammal nog så är då han omkring året då ^^ Sen tänkt för andra hanen vi har är född i April så de är ungefär lika gamla =)
#2 Jaha, du tänker så :) Men varför inte jaga en blå hane på ett år eller mer ändå? Ju äldre och friskare desto bättre :P
Har en blue cinnamonhane på 3 månader :P Men jag tänkte inte para honom då han har lite skit bak i ledet och hans uppfödare har inte rekommenderat honom för avel :P
#2 Mjo ^^ Fårse vad som bli exakt,tänkt se vad som folk kan erbjud o:
Det är inte så intressant tyvärr,vill ha en hane som är bra för avel :)
#4 Har du allmän kontakt med uppfödare annars?
Haha nä, det förstår jag, ville bara skryta lite :P Han är himla fin annars, ska bli mitt utställningsobjekt istället ^^
Dessvärre finns det ju skit i alla linjer, så var väldigt selektiv :)
#5 Inte inom råttor men inom andra djur hehe :P
Vet att en del linjer har visa problem så får se vad som bli ^^
#6 Nähä okej :)
Ingen linje är ju problemfri, det är ett himla puzzel att få ihop bra individer. Jag önskar dig verkligen lycka till med det :) (Fråga gärna uppfödare om du blir osäker på kombon) :)