S. X-mas bebbar
födelsedatum: 14 November 2011
Honor: Russianblue agouti, Ev russian silver & Russian cinnamon.
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 15/13
faderns namn, födelsedatum, vikt: Zayas ei sunkkas, russian silver. 29/9 2009.Andra kullen.ca550gram
moderns namn, födelsedatum, vikt: Bet-Eden(fin), russianblue agouti dumbo,13/5 2011.första kullen.402gram
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Temperaments o färg parning.Sunkkas och hans bror verra är två underbara pojkar på alla sätt.Betty är ett bra tillskot som passade sunkkas så bra.Jätte go tjej från finland med bra flockegenskap, hull och hälsa.Precis som sunkkas. Men detta är även min första kull russian silver som jag försökt jobbat fram under en längre tid.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Ännu rätt unga.Just nu är de lugna och slickiga. Ska slicka på fingrar och bara sova när de är uppe(2½v)
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 300:- Reggade i srs.
ort där råttan/råttorna finns: Västerås. Viss transport kan fixas.
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Info@zickans.com
Om annonsen ska vara låst eller ej: Nej
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

ge mig! 
Gud så söta 
Åh vilka guldklimpar:)
åh så underbara.. synd att jag verkligen har fullt nu
hade velat ha en sån skönhet 
Verkligen vackra! :O *grabby hands* Men jag har redan "för många" råttor, så ska försöka avhålla mig från att skaffa fler. xD (Avgudar annars färgerna. Helt underbara.)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 

E-mail skickat, Zickan. =)
Åh kära hjärtanes så söta! Färgerna var verkligen underbara. Men jag har så att det räcker nu..men åh! <33
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
För tillfället är det många som visat intresse på alla pojkarna. Så jag antar alla kommer vara bokade. Bara 1-3 tjejer kvar beroende på vad finnarna bestämmer sig för.
Vilka utav honorna finns kvar?
Russian blue agouti och russian silver eller ev russian cinnamon.
Å vad synd att hanarna är tingade. Hade gärna velat ha två av dessa skönheter. :/ Supervackra! Älskar färgerna.
Jag är väldigt intresserad av en hona :P
För tillfället är det intresse på alla ungarna. Med räknat antidote, anvariel. Men det är några som inte bestämt sig hur många de ska ha. Så det kanske blir någon över. Men just nu tror jag alla är bokade.
*

<3 =)=) Två av dessa underbart fina pälsklingar ska flytta hem till mig! <3<3<3 Jag är så glad att jag spricker av lycka!
dom är sååååååååååå jätte söta och vackra!men ja får inte ta hem fler. men nån gång skulle ja vilja ha en sån, e helt nedkärad i färgena på dom
# 18 Och en bäsebus flyttar hem till mig :) Längtar redan, det är så mysigt med med bebisgos.

Uppdaterade bilder av bebisarna? *hoppar otåligt upp och ner*

Vilka fulingar! Inte alls bebissugen!!! ;P

Ååååh……… tötisar!!!! =)=)=)=) Afrejd, har du någon från 3e av de mörka hanarna? =) Det är ju två av dem som är mina förstår du, och… ja… matte vara bebissugen! =)=)
Jag jobbar på det. Finns lite på min dayveiws konto. Men jag och datorer skär sig igen. Tåka drulla min i golvet när jag snubbla övet en glad hund. Så den jobbar på att vilja starta just nu.

Hi hi hi, "snubbla över glad hund". Det lät lite roligt.
Nej, jag förstår att du har saker att göra som är viktigare!! Men du vet, när man sitter i den här endan av det hela så blir man så ooootålig! =)

#3, du drulla inte in dig själv i golvet också, med tanke på hur du stavar? ;)
Vad roligt med lite nya bilder!
Jag är ju lite sugen på att se bilder på föräldrarna, jag :) Hittade inga på hemsidan. Så om ni hittar någon bild på dom så får ni gärna slänga upp dom här! :)
#35 hahahha…. saker kan inte vara rätt då är de ju fel i min värld. Efter en hel dag så har min datorn tyckt den skulle starta så nu ska det fotas.
Asså #28! Uppåtnos och helknasiga öron! <33333
haha jaa så söööt !!
#36 missade din önskan..
Sunkkas. Nytagen bild på gubben. Dock är färgen inte helt så mörk som den ser ut att vara. Han ser inte blå ut i verkligheten som han gör på denna bilden.
http://zhanar.weebly.com/verrasunkkas.html Hans och brorsans sida. Sunkkas är längst ned. Där ser man hans färg lite mer.
Finns en hane kvar som söker hem ;-)
White christmas - Pew untypical (Vit med lite blå underton.Rätta namnet för det finns i srs ännu.Därav Ut)
Han är ett stort skuttande busfrö. Gillar att leka med händer och syskon. Kattvippan var lite läskig i början nu är den jätte rolig. Framåt och hänger på gallret när man kommer. Men är ändå rätt lugn och gosar gärna.
Den 19 och 27/12 kommer jag ta en tripp via sthlm. 22 lr 23/12 går tur till norrköping. Och någon gång där emellan är det en tripp som går via Örebro.
#44 Helt underbart vacker! Hade lugnt tagit honom om de varit närmare samt om jag haft utrymme för en till.
Mvh. Sanne & Djuren
Tog med honom i dag till sthlm. Terato ville välja mellan honom och rusblag som hon bokat. Men Christmas knastrade och somnade sedan i husmusens hand. Så han hamnade hemma hos henne istället :-)