nytt försök!
Hesa u gör jag ett nytt försök i att få tag på en råtthona till min hona som jag har här hemma, vi hade två men tyvärr fick vi ta bort den en pga en tumör i livmodern… Söker en hona som är snäll och handtam, hällst runt 2-4 månader men inget måste! Söker en hona så snart som möjligt. Vi bor i kungälv men har bil så i kan åka en ganska bra bit utanför göteborg om det e så! . Annars blir vi tyvärr tvungna att köpa en råtta ur en djuraffär… Hör av er om ni har en hona till mig snälla! Mvh maria Tele :0707349449

Har du pratat med silverorm? Hon finns i gbg.
Qui dormit, non peccat
Tack kollade hennes hemsida nu men hon hade tyvärr inga tillsalu men ska ringa henne å kolla om hon vet nån som har :)

Ja hon känner en del folk där neråt så det är nog en bra ide! Mångas hemsidor är ganska ouppdaterade, så det är nog bäst att kontakta dem direkt 
Qui dormit, non peccat
Aa tyvärr så svarade hon inte med jag hoppas hon ringer upp snart! :)
Vi har tre systrar på fyra månader här hemma, två champagne och en pew. Vi bor i Stockholm, men transport brukar gå att ordna lite hit och dit. De kommer från Sockerråttans rekordkull och söker ett hem där de får bo med en eller flera kompisar och får komma ut att sträcka på sig lite då och då.
Alla tre är trevliga och sällskapliga, lätthanterliga och orädda. Vana vid hund och katt. Var mycket lätta att introducera med mina tjejer. Gick mycket bra för alla tre när de ställdes på Agility Grand Prixen förra månaden.
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Okejj okej sthlm e ju väldigt långt bort men om det skulle finnas en transport ganska snart hade det ju vart jätte intressant! har ju funderat på att skaffa en grupp råttor :) min nuvarande råtta och hon som gick bort har fått vara ute minst 3 timmar om dan tex i sofforna :)
#6 PMar dig. ;)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Gö så :)