Råttor iFokus

Råttor

Etikett: pyssel-leksaker
Läst 2068 ggr
Zizza
0

Vad ska era råttor få till julklapp? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina ska få en Relax de Luxe (Samt lite råttgodis!)

Den kostade 159kr för mig, men "taket" lär inte hålla så länge, men det är ju som sagt en förbrukningsvara, speciellt om man har råttor som gärna gnager i tyg. :) Men spela roll!

Mvh. Sanne & Djuren

myismyname
0

För mina (och de två tottarna jag vaktar över jul medan deras matte är bortrest) lär det förmodligen bli något i matväg + lite nysydda grejer till buren! :) Julnötter är en självklarhet Skrattande

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Itchy
0

märgben

You can't spell Bitchy without Itchy

Mitchika
0

Mina killar har fått en hemmagjord hängmatta (jag fuskade lite där) som uppskattas rejält av Dryad! :D Dom kommer att få lite av julmaten också (det som dom kan äta) från familjens julmiddag.

Tjejerna ska få en ny bur, nämligen flytta in i den stora underdelen av Furet Towern. :) Till det får dom även en stor, hemmagjord hängmatta samt lite andra skojiga saker jag kan tänkas hitta på. Även en del av julmaten när det är dags.

Dante måste jag verkligen hitta på något speciellt till, den lilla killen… Vet inte vad ännu, men jag jobbar på det! Jag önskar att jag kunde ge honom ett par bebisar, men jag vet inte om det är en bra idé…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Zizza
0

Glömde säga att alla mina djur ska få ett EGET RUM i min och pojkvännens lägenhet.. rummet är faktiskt större än vårat egna sovrum.. :) Så det är nog trots allt den största julklappen!

Mvh. Sanne & Djuren

Lamina
0

Hmm… Skulle vilja ge dom varsin sånhär: http://ratwarehouse.co.uk/shop_detail.php?item=564&cat=8. Men då blir jag nog urfattig på kuppen. Några jubordsrester blir det inte heller, alla rester hos föräldrarna går till syrrans råttor och hundarna. Men nått gott ska dom väl få. Märgben är alltid uppskattat! Men får se vad jag hittar på.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Ratass]
0

Mina får en hel del småklappar :) En dentalstick i form av en igelkott, jättepoppis, hirskolvar, kräcker, ett finkbo/nå stråflätat grejs :P)

Och allt är så klart inslafet så de får riva å slita själva :D

[Eraj]
0

Tänkte köpa lite julnötter och så kommer det med all säkerhet bli rester från julbordet som de kan få ;) Dessutom kommer de förhoppningsvis få en till kompis dagen efter julafton :D

Ruzicka
0

Jag skall nog smuggla in ett märgben utan att äckelmagade husse ser.. eller ett grisöra kanske? Brukar det vara uppskattat?

Annars fick de julklapp för en vecka sedan när vi gjorde supershoppingrunda pa internet och köpte nya hus, nya hyllplan, noms, och lite hygiengrejor för vara sista pengar. XD För att inte glömma den nya kompisen som kom i mandags! Sa de far nöja sig med det. Vi vill ju inte att de blir för bortskämda. ;)

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Itchy
0

#8 här slukas både grisöron,klövar & knorrar utan problem ;)

(om ni har ett citygross i stan så kan fu be dem fixa det mesta utan problem)

You can't spell Bitchy without Itchy

Lamina
0

Klövar! Bra ide! Det ska mina små monster få! :D

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

hus-musen
0

Min får följa med till mamsen och pappsen och kommer bli gruvligt bortskämd som alla råttor blir där! Han kanske inte får paket, men han kommer få prexentpapper vilket är minst lika kul för honom hahaCool

Qui dormit, non peccat

Fridborg
0

Ingenting eftersom jag inte firar jul :P Men något gott att äta kanske jag ändå kan ornda fram ^^

Zizza
0

:) haha kommer bli många små tjockisråttor till jul ser jag, mysigt!

Mvh. Sanne & Djuren

[Alenzi]
0

Skall hamstra nötter åt dem och sy lite inredning till buren någon kväll, tänkte jag :) Dessutom skall de bli rejält bortskämda med superonyttiga matrester ;)

Fridborg
0

Lite OT med öronen på den svarta råttan på bilden e SJUKT söta!

Zizza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 Sånna öron har min råtta Rubbe också xD

Mvh. Sanne & Djuren

Fjordell
0

#0 Var den så dyr? Den stora kostade 79 kr för mig :o

:holmgreen:
0

Jag har en hel lista på kanske…10 grejer som jag vill ge till rådisarna, man kan ju alltid drömma  :D

Men de lär väll få någon hängmatta, kanske en sputnik (:P), om inte annat lite annan härlig inredning.. De fick faktiskt en STOOOR jätte fin ny voljär för några veckor sen , så de är nog ganska nöjda ändå ;P

Zizza
0

#17 De var som tusan! Jag köpte min på djurmagazinet i haparanda.

Mvh. Sanne & Djuren

[134643]
0

Mina får en sådan där kattvippa med fjädrar, godis ( Honungsdroppar ) , en hemmasydd tunnel och en ny hängmatta! ^^

wintermynta
0

Mina har fått nya förvaringar i deras råttrum. På julafton får dom ett eget litet julbord och märgben att smaska på.