Råttbur sökes
Söker efter en råttbur till mina 2 honor.
En lagomstor råttbur, som det även får plats en massa
tillbehör och leksaker till mina tjejer. :)
Hade tänkt mig: 200-500 kr i pris om det finns någons om har en bur
i bra skick.
Gärna i småland om det finns.
Jag har en bur som är ca 80x75x50. Den är hel och i bra skick. De skavanker som finns är lite bortgnagd färg i hörnen. Har ingen bild just nu, men är du intresserad lägger jag upp en. Tänkte mig ca 500 för den. Jag bor i närheten av Gislaved.

Jag är helt klart intresserad. Så lägg gärna upp en bild :D
Och gislaved är ju inte så värst långt ifrån mig..
Tror du att det går bra att hämta den i början av Januari? :)
December är ju tyvärr en fattig månad, men får pengar första veckan i Januari igen.

Kan föresten kanske hämta den tidigare :)
Efter jag fått se en bild. ^^

Jag kom på att jag måste köpa busskort imorgon för 700 kr så det blir lite knapert den här månaden ändå. Så om det finns möjlighet att hämta den i början av Januari vore det jättesnällt :)
Jag har ingen brådska att bli av med den, den står inte utvägen där den är nu. Vart bor du ungefär? Ifall du vill komma och titta på den innan du bestämmer dig. Ska se om jag kan lägga upp en bild i kväll :)

Jag bor strax utanför Jönköping. :)

Föresten ingår det några tillbehör till buren i priset?

När får jag se bild på buren? :)
Ledsen, han inte lägga upp nån bild i går. Ska göra det så fort jag sätter mig vid datorn i dag. Det finns en del tillbehör jag haft i buren som du kan få med. Kan även skicka med flaska och ett par matskålar.

Det är lugnt. Är bara lite nyfiken :P
Föresten, när det står: 80x75x50 Så är den väl 75 hög va? :P
Vad är det för slags tillbehör? :)
Ja vattenflaskan och matskålar tar jag gärna emot.
Sen undrar jag om det passar att komma o hämta den, den 23:e?
Den är 75 hög, 80 lång och 50 djup. De tillbehör som är på bilden finns inte längre kvar. Kommer inte riktigt ihåg vad jag sparade för grejer när jag la undan mina burar. Men det är bla några rejäla plastlådor som kan monteras upp som hyllor och en mindre som kan användas som antingen hylla eller toalett.
Jag är hemma hela dan den 23:e så det är inga problem :)

Den ser lite liten ut dock, men det är kanske bilden som lurar mig lite grann? :P Har nämlgen en kaninbur som är ungefär likalång, men den ser lite längre ut än på bilden.
Är det svårt att montera upp plastlådoran tlll hyllor?
Funderar även på att köpa någon som där hörnhylla som finns på vissa internetbutiker att fästa upp på den :)
Så bra, då kommer vi förbi den 23:e vi tänkte vi skulle försöka komma fram runt 11 tiden så vi är hemma här igen runt 12, då min pojkvän ska åka iväg på eftermiddagen sen. :)
Tänkte först att vi kanske kunde åka o titta på den imorgon eftermiddag runt halv3-3tiden? om du är hemma då?
Min pojkvän jobbar i skillingaryd och jag ska ändå till honom i helgen så tänkte vi att vi kunde åka direkt ifrån skillingaryd isåfall :)
Var heter stället du bor i gislaved? :)
Jag bor i smålandsstenar om du vet vart det ligger. Ni kan komma i mon, men helst inte innan tre då jag ska äta julbord på jobbet vid ett. Är ju bättre för dig om du hinner titta på den innan du bestämmer dig, vet själv att man gärna vill vara nöjd med sina köp :) Hade du varit intresserad av en större bur så har jag en furret tower i nyskick, bara använd ett pr månader. Men det känns lite stort för två råttor och så vill jag ha 1500 för den.

Ja en sån bur hade ju varit bättre, men just nu har jag tyvärr inte plats med den i mitt rum :P Och sen har jag inte de pengarna.
Men de måtten som du har angivit är ju isåfall större på alla håll en den buren jag har just nu. Så den blir jättebra till två små honor.
Jag vet inte exakt vart det ligger, men vi har GPS :)
Jag tänkte att om jag är nöjd med storleken och så på buren när vi kommer så köper vi den redan på samma dag :)
För att underlätta för min pojkvän så han slipper köra så mycket :P
Men vi åker nog ifrån värnamo runt halv 3 tiden strax efter och då är vi framme vid mellan 3-halv 4 om det är okej? :)
Du får gärna PM:a adress så att vi vet vad vi ska skriva in på GPS:en :)